obey-robots.txt
21 Augustus 2018, 07:45
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geef hier je wensen aan. Wat ontbreekt er?
 Onderwerp afdrukken

Wat er onbreekt op dit Forum ? Storingsmeldingen !!!

Gman
Wat er onbreekt op dit Forum ?
Directe Storingsmeldingen !!!
Bij voorkeur gedaan door het Telfort Webcare team...
En dus niet alleen via http://klantenser...ingen.aspx
Cool
Gewijzigd door Gman op 19 december 2010, 01:01
waar blijft mijn telfort babe ?
Suggestie:
charlizetheron76sm
Grin

Richard
Hier heb ik toch zo mijn vragen bij.
1.) Wat zou dat als voordeel of toegevoegde waarde hebben t.o.v. van de eigen storingsmeldingen?
2.) Bij storingen heeft het team het vermoedelijk ook te druk met te helpen de storing op te lossen danwel klanten te woord te staan.
3.) Je zult toch al bij iemand met een ander internet moeten gaan om uberhaupt dan de storingspagina te kunnen bezoeken. Of diegene vragen om te kijken. En als je "Telfort mededelingen" in Google in typt (zonder aanhalingstekens), staat de juiste pagina bovenaan, dus hij is ook niet lastig te vinden voor anderen.

Gezien deze argumenten zal zoiets vermoedelijk niet ingebouwd gaan worden.
Gewijzigd door Richard op 19 december 2010, 02:17
Greetings, Richard.

SimOnly
Daarom is het handig storingen hier op het forum te melden, zo weten de klanten en Telfort dat er een storing is!
SimOnly

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Richard
Ik begrijp je antwoord niet. Gezien mijn argumenten geef ik net aan dat het -niet- handig is om dat hier op het forum te vermelden.
Mede omdat je medewerking moet hebben van het Webcareteam, die dan geen tijd zullen hebben, en de andere argumenten.
Ik zie dus geen toegevoegde waarde en ben derhalve benieuwd waarom jij het net wel handig vindt want dat blijkt niet uit je reactie.Smile
De klanten kunnen dat ook op de Telfort pagina zien immers.
Greetings, Richard.

SimOnly
Het probleem is de reactietijd van telfort.

Wie merkt als eerste dat er wat mis is? De klant!

De klant belt naar telfort met een klacht, voordat het besef bij telfort komt dat er inderdaad wat aan de hand is gaat telfort pas aan de slag. In zo'n grote organisatie duurt het lang voordat er dan een melding op de website verschijnt.

Hier kan de klant alle vertragende elementen overslaan en direct een storing melden. Hierdoor zijn anderen weer sneller op de hoogte van problemen.

Dus blijf vooral storingen posten.
SimOnly

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Richard
Ja oke, maar dat wordt hier niet bedoeld

Gman gaf aan wat hij vond dat er miste, dus een storingssectie waar sneller storingen in worden doorgegeven door het Telfort Webcareteam.

Mijn argumentatie geeft aan waarom dat niet echt mogelijk is.

Voor wat jij nu aangeeft, hebben we al een storingssectie. Dus zal ik zeggen een onderdeel waar de gebruikers storingen kunnen posten zo gauw ze deze ontdekken.
Maar dat bestaat al, dus dat is niet iets wat er mist aan het forum.Wink

De vraag gaat puur over een sectie waar sneller storingsmeldingen vanuit Telfort zelf komen.

Als Gman dat niet bedoeld, heeft hij niet goed gekeken want een gewone storings sectie is al sinds het begin aanwezig op het forum.Smile
Greetings, Richard.

SimOnly
Ik ga eens proberen of ik een lifefeed van storingen kan importeren.
SimOnly

SimOnly
U vraagt wij draaien.

In het navigatie menu zit nu een link naar een Storingen en Onderhoud pagina.

Voor het gemak hier ook maar even neergezet.

Storingen en Onderhoud
SimOnly

Gman
SimOnly schreef:
U vraagt wij draaien.

In het navigatie menu zit nu een link naar een Storingen en Onderhoud pagina.

Voor het gemak hier ook maar even neergezet.

Storingen en Onderhoud

VET !!!
Smile

Op mijn Android phone heb ik de gebruikersgroep als bookmark, de webpage van telfort meldingen ook maar dit is veel handiger... Direct checken van de telfort-status & gebruikers-feedback (zonder teveel gepiel op m'n phone)
Gewijzigd door Gman op 20 december 2010, 07:45
waar blijft mijn telfort babe ?
Suggestie:
charlizetheron76sm
Grin

Richard
Super.
Een live feed of een rechtstreekse link van hier naar de storingspagina is inderdaad wel een heel goed idee.
Een storingsforum onderdeel hadden we immers al. Maar die link is wel erg handig. Hoef je mensen niet meer met Google te laten zoeken en de naam van die forum is wat gemakkelijker via de telefoon uit te leggen.
Greetings, Richard.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wat er onbreekt op dit Forum ? Storingsmeldingen !!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
inloggen op officiele telfort forum Algemeen 3 18 april 2011, 01:14
Dit forum heeft een Security Systeem in gebruik genomen. Algemeen 4 19 december 2010, 01:56
Hangt het forum? Wat ontbreekt er op dit forum? 6 10 december 2009, 15:07
Opmaak forum Algemeen 5 15 september 2009, 17:12
Forum getroffen door storing bij Technotop. Storing 2 06 maart 2009, 01:47
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly08:10:56