obey-robots.txt
19 November 2018, 12:11
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Telfort? Post hier je Telfort klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Ongelofelijk hoe je genegeerd wordt door de klantenservice

coupe1976
Uit onderstaande brief aan Telfort blijkt mijn probleem....
Ik heb er nog geen antwoord op....vraag me af of dat ooit gaat gebeuren....:

Geachte heer/mevrouw,
Het is ruim twee en een halve maand geleden dat ik voor het eerst contact met jullie had over mijn huidige probleem. Mijn mobiele internet werkt niet. Nu gaan jullie vast en zeker een geautomatiseerd sms-je naar me toe sturen dat ik op jullie website moet kijken voor de instellingen. Mogen jullie doen hoor maar dat hoeft niet want dat hebben jullie al meer dan tien keer gedaan. Ook heb ik al met ik weet niet hoeveel medewerkers van de technische dienst gebeld die allemaal mijn probleem niet kunnen oplossen. Dit heeft me handen vol geld gekost. Echter u raadt het al mijn mobiele internet werkt nog steeds niet..
Ook heb ik reeds verschillende klachten naar jullie klachtendienst gestuurd. Ik word gewoon genegeerd!!! Er gebeurd helemaal niets! Tot overmaat van ramp betaal ik voor maandelijks mobiel internet terwijl dit niet eens werkt!!! Al meer dan twee maanden niet!!!
Ik ben ten einde raad. Hoe moet ik doordringen tot een bedrijf wat heel gemakkelijk mensen negeert?
Ik heb het volgende besloten. U beŽindigd PER DIRECT mijn abonnement want ik wil gewoon nooit meer iets met jullie te maken hebben. Indien u dit niet doet, of u negeert mij wederom dan stap ik naar mijn overbuurman die journalist is bij een groot Nederlands dagblad. Ik heb hem al over de kwestie gesproken en hij zou heel graag mijn bevindingen over de service van Telfort publiceren!

JerryCotten
opschuiftaktiek, doen ze gewoon
ik ben naar de achterhoek in D verhuisd, dus kan niet mer bellen naar 0900, maar wat doen ze, eerst kunnen ze mijn adres gegevens niet vinden, terwiijl in de klacht alles meegestuurd is, en dan moet ik bellen terwijl ik expliziet aangeef, dat dit voor mij niet mogelijk is !!
snappen ze dat niet of zit er echt zukke en wieske in de helpdesk ?ik heb er zelf jarenlang in een helpdesk gezeten (voor PC) maar daar werd toch op gegeven moment terug gebeld naar de klant ... en de webcare wat doet die dan ??
Sluit ik 3 abonnementen af : 1 a 300 voor mezelf, een vor mijn vriendin voor 500 bel (zat nogn TV bij in ...)
naar 4 maanden (Mei) blijkt, dat 500 te weinig is, dus verhoogd naar 1000, maar daarom, dat de bank al teruggeboekt heeft en 2 maanden inlopen toen moeilijk was, zetten ze de 1000 op ijs ...
nu betaal ik voor 1000, welke ik niet kan gebruiken en bel de 500 welke er meer nodig zijn bij de ander 300 wat inmiddel naar 500 verhoogd is erbij, werkt niet echt in mijn voordeel, ionmiddels hebben zij de 1000er opgezegd (dus 1 jaar voor niets betalen, zomaar 12000 belmm vor noppes ...) terwijl ik met uitstel en uitstel die van de momentane uitkering inloop, om het weer actief te krijgen ... 3 x klachten ingedient , altijd rustig gebleven niet geschreuwed, niets, GEEN ENKEL REACTIE, werkt niet echt in mijn voordeel..., heb gheprobeerd bij radar te landen, maar dat is iets ingewikkeld, dan toch maar liever naar de echte Jupp ??
het zal me niets verwonderen als deze fout geplaats is, dat ze hem gingen verwijderen en alles nog 1 x erin gezet zou moeten worden ... of je krijg een mail, dat je de helpdesk moet bellen ...
Gewijzigd door JerryCotten op 23 november 2010, 15:54

JerryCotten
Het telefoon of de kaart werkt niet naar behoren, zou je zo op kunnen zeggen...

voor de zekerheid bij www.trosradar.nl kijken voor standaardbrieven ... ??Pfft

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ongelofelijk hoe je genegeerd wordt door de klantenservice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Telfort wordt naam glasvezelbedrijven KPN Algemeen 1 12 februari 2013, 18:48
HELP!! FOUT TELFORT, opzegging niet door mij gedaan, moeilijk te annuleren HELP!! Klacht over Telfort 3 05 december 2012, 12:55
Wordt VOIP geblokkeerd? Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 2 29 oktober 2012, 19:25
issue wordt niet opgelost! Storing 2 12 oktober 2012, 13:36
hoge rekening door nieuw contract bij telfort Algemeen 13 18 juni 2011, 17:21
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden