obey-robots.txt
22 Februari 2018, 04:05
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Hardware firmware.
 Onderwerp afdrukken

Prestige 2602H-63 18 adaptor

nico_van_wijk
Beste mensen,

Ik ben in het bezit van een Prestige 2602H-63. Nu is helaas de adaptor overleden. Het goedkoopste is een nieuwe adaptor kopen. Nu zie ik enkele adaptors staan, ik twijfel alleen over de juiste connector. Heeft er iemand enig idee welke maat dit is.

Bij conrad zie ik een 18V adaptor staan met: •Uitgangsstekker: stekker voor kleine apparaten 2,1 x 5,5 mm, polariteit + binnen.

Ik zie meer van dit soort adaptors staan met deze maat stekker, maar volgens mij is het te klein. Heeft er iemand een idee?

Franzki
Inderdaad bestaan er verschillende soorten plugjes die soms niet goed passen.

Heb je contact met Telfort opgenomen? Wellicht kunnen ze een aanbieding doen waarbij je een nieuw modem krijgt.

Het modem is wat ouder... straks koop je een nieuwe adapter en dan stopt misschien het modem ermee. Dat lijkt me zonde van het geld.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Prestige 2602H-63 18 adaptor', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Firmware voor P-2602H-D1A? Hardware firmware 1 19 april 2013, 18:29
Instabiel internet sinds enkele weken met Zyxel 2602H Hardware instellingen 21 08 december 2010, 16:09
Prestige 2602H-61 + sitecom router aansluiten Eigen netwerk achter het Telfort modem 14 21 augustus 2010, 13:49
Andere voip-sip provider werkt niet in Zyxel Prestige 2602H-61 Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 8 11 augustus 2010, 20:43
2602H-D1A icm wireless router Eigen netwerk achter het Telfort modem 13 24 januari 2010, 03:25
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly06:46:09
| fveerman 1 dag
Steun ons