obey-robots.txt
17 Juli 2018, 15:31
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kun je ervaringen kwijt over je eigen telefoonnetwerk. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale, asterix, etc
 Onderwerp afdrukken

welke SIP-aanbieder hanteert laagste 06-tarieven binnen Nederland?

hondengek
Hallo,

Sinds een paar jaar ben ik een min of meer tevreden gebruiker van verschillende SIP-accounts zoals Budgetphone voor ingaand- en meerdere Betamax-kloons voor uitgaand telefoonverkeer.
(niet voor de volle 100 % blij daar ik er als Voiper van het eerste uur maar al te goed weet dat er niets gaat boven die ouderwetse analoge telefonie uit het stoomtijdperk)

Een Fritzie maakt het me daarbij bijzonder eenvoudig allerlei kiesregels e.d. in te stellen.
De doorschakelfunctie naar mijn 06 is voor mij behoorlijk belangrijk en momenteel gebruik ik daarvoor BP.
Echt doorzichtig zijn hun tarieven echter niet dus ik vraag me af of er zo mogelijk aanbieders met (veel.?) lagere tarieven zijn.

Heeft iemand van jullie die kennis paraat kan me een lange zoektocht besparen?
En wordt bij die provider afgerekend naar real time-belverkeer en dus niet afgerond op hele minuten?

Hartelijk bedankt voor een reactie!

roy
Gewijzigd door hondengek op 12 september 2010, 13:20

Richard
Beetje laten reactie maar ben je nog steeds op zoek Hondengek?
Heb je eigenlijk als Betamax clone gebruiker al eens bij de Betamax providers gekeken? Daar bestaat een mooie link voor:
http://backsla.sh/betamax

Kun je mooi prijzen vergelijken. Wat ik zo zie kun je met zo'n provider bellen met 06 voor 6, 7 of 8 cent, de rest is duurder en gaat verder met 10 cent tot 24 cent of zoiets.

Voipcheap.com en actionvoip.com bieden het voor 6 en 7 cent aan. Of dat per minuut of seconde is heb ik verder (nog) niet naar gekeken.
Een paar anderen hebben het voor 8 cent. Misschien is dat iets voor je?

Enneh... ik ben het met je eens over de stoomtijdperk telefonie.Smile

hondengek
Hey Richard,

Hartelijk bedankt voor de service!
Ik had in de tussentijd ook al een paar omzwervingen gemaakt en was daarbij gestuit op Supervoip
Helaas is het me tot nu toe niet gelukt een account aan te maken daar een firewaall van Avira (als restant van een eerdere installatie) het zaakje klaarblijkelijk blokkeert.
Tja, het is altijd wat met die dingen

Een blije hondengek want sinds vandaag hopen wij Buster, een super lieve Labrador, na een vorig ellendig hondenleven in Spanje, het hier naar de zin te maken.
Gewijzigd door hondengek op 14 september 2010, 19:06

Richard
Yoo Hondengek.

Welke Supervoip is dat dan? Want op het .nl en het .com domein van Supervoip zie ik alleen reklame sites, dat betekent dat die domeinen wel geregistreerd zijn door iemand maar niet gebruikt worden.

V.w.b. je probleempje met Avira, kun je dit eens proberen, dat is een handleiding van hunzelf, tenminste als je wat uit de voeten kan met de Engelse taal:
http://www.avira.com/en/support/kbdetails.php?id=135

En daarna evt. nog eens een regcleaner draaien ofzo.

Veel plezier alvast met de Labrador, die zal zeker blij zijn dat hij het nu eindelijk beter krijgt!

hondengek
Hoi Richard,

Schaam, schaam: het moet zijn Powervoip.
(ik ben ook helemaal in de bonen.....)
Ga graag met je Avira-linkje aan de slag maar nu eerst maar eens spelen met die zwarte bengel

Nogmaals bedankt met name v.w.b. je medeleven met de Spanjeganger!
roy

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'welke SIP-aanbieder hanteert laagste 06-tarieven binnen Nederland?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Nieuw modem/router aanschaffen. Welke? Algemeen 8 19 oktober 2011, 01:38
In welke landen kan ik roamen? Telfort Mobiel algemeen. O.a. SimLock, instellingen en advies 4 30 april 2011, 20:23
slechtste provider van nederland!- stemmen Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 09 december 2010, 01:04
Voipbuster hanteert starttarief van 0,05! Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 7 03 november 2010, 18:24
Welke modem te vervanging Zyxel 2602HW? Telfort met eigen modem/router 12 03 januari 2010, 15:48
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| jbasomers16:43:55
| SimOnly 1 dag