obey-robots.txt
24 April 2017, 21:08
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken

Zyxel - PC - Modern Warfare 2 - NAT STRICT

marcosdipaolo
Alo
Ik heb telfort internet-bellen en Ik heb een probleem met Modern Warfare 2.
Ik heb Alles geprobeerd vanaf port forwarding, UPnP aanzetten, Firewalls rules (en ook ZYXEL FIREWALL uitzetten), windows firewall uitgezet, IPv6 uninstalled, ik kan spellen maar de NAT status blijf STRICT
is er iemand wie speel MW2 met PC ook met telfor t en de zyxel modemmet NAT: open?
M.
Gewijzigd door marcosdipaolo op 31 juli 2010, 23:23

EdP
Tot nu toe is het, aan de verschillende topics te zien, nog niemand gelukt, behalve in Bridge mode, maar dat kun je niet hebben met internet+vast bellen.

Als je dat wil kan ik (of iemand anders) je via TeamViewer helpen een vaste portforward in te stellen, ik kan je op voorhand niet zeggen of het dan wel werkt (heb zelf geen MW2).

Het zou wel interessant zijn voor iedereen die dit spel wil spelen om te kijken of het lukt.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

marcosdipaolo
Ik weet niet wat Team Viewer is maar ja, prima, Ik denk ik heb de porten goed ingesteld maar het is altijd goed als jij een kijkje zou kunnen nemen, bedankt!.
Marcos

ps: sorry, ja, ik weet nu wat is teamviewer en ik heb het geinstalleerd, zeg het maar wanner en ik stuur via PM gebrauikersnaam en wachtwoord.
Gewijzigd door marcosdipaolo op 01 augustus 2010, 18:59

EdP
OK stuur me de PM maar.

EdP
Eerlijk gezegd weet ik niet meer wat de uitkomst was van onze poging, ik heb n.l. een aantal van dit soort vragen via TeamViewer behandeld. Uiteindelijk is het geloof ik toch niet gelukt, maar dat kan Marcos vast beter zeggen.

Wat is er in jouw geval "sinds enige tijd" veranderd dan, dat je het voorheen wel kon spelen? Ben je toen bij Telfort klant geworden of heb je toen een (ander) internet security pakket (of firewall) ge´nstalleerd? Nieuwe pc in huis? Nieuwe router? Vertel 's wat meer.
Gewijzigd door EdP op 22 augustus 2010, 16:37

EdP
Met games kan ik je niet helpen, daar weet ik bijna niks van.
Alleen vraag ik me nu wel af of je NAT Strict hebt en voorheen niet?
Mogelijk werkte het bij jou via UPnP en is daar een update overheen gegaan (uitgezet bijv.).
Heeft je modem nog dezelfde firmware versie als toen?
Gewijzigd door EdP op 22 augustus 2010, 21:54

EdP
Van UPnP heb ik wel eens gelezen dat je dan ook op (andere) pc's UPnP moet inschakelen(?) Veel weet ik er niet van, want ik moet eigenlijk niks van UPnP hebben, mij te onveilig.

DutchPride
Hallo Allemaal...

Ook ik heb hetzelfde probleem met het spel Modern Warfare...

Helaas kom ik er niet uit, maar heb alle tijd wel met een NAT Open gedraaid, en na een nieuwe install van OS, geeft die aan STRICT Sad

Heel erg jammer, kan iemand me tips trucs geven ? zodat ik weer kan spelen, ik gebruik alleen het Zyxel Modem, Zonder router er tussen

Groet

Pak Taksi
Hallo allemaal,

Ik HAD hetzelfde probleem. Bij mij sprong hij weer terug na strict na installatie van de laatste mappack voor CoD: MW2, gekocht via steam zelf. Ik heb de NAT na een kwartiertje proberen weer terug naar open gekregen.
Ik zal het zo duidelijk mogelijk proberen uit te leggen, en als iets niet duidelijk is hoor ik het wel.

1. Log in op je zyxel router mbv het wachtwoord, en klik vervolgens op Advanced Setup.

2. In het menu aan de linkerkant van je scherm klik je op Advanced, en vervolgens op UPnP.

3. Vink beide opties* aan.
* - Active the Universal Plug and Play(UPnP) Feature
- Allow users to make configuration changes through UPnP

4. Start CoD: MW2 op en kijk of de NAT weer op open staat.

Zo ja: have fun met spelen

Zo nee: sluit het spel weer en vervolgens;

5. In het menu aan de linkerkant van je scherm klik je op Advanced, en vervolgens op Remote MGNT.

6. In het eerste tabblad, WWW, moeten beide Access Status op LAN staan.

7. Start CoD: MW2 op en kijk of de NAT weer op open staat.

Zo ja: have fun met spelen

Zo nee: sluit het spel weer en vervolgens;

8. In het menu aan de linkerkant van je scherm klik je op Security, en vervolgens op Firewall.

9. Dit is hoe wij het hebben ingesteld, ik weet niet of het precies hetzelfde moet staan, maar wij hebben hier in het 1e tabblad, general, de instellingen als volgt.

Active Firewall: aangevinkt
Bypass Triangle Route: aangevinkt

Packet Direction: WAN to LAN
Default Action: Drop
Log: Aangevinkt

Packet Direction: LAN to WAN
Default Action: Permit
Log: Uitgevinkt

10. Start CoD: MW2 weer op en bekijk de NAT status.

11. Enjoy

Ik had eerst bij stap 3 alleen de 1e optie aangevinkt, en toen het spel opgestart, en bleef die op strict staan. Ik weet niet of het spel de NAT status update terwijl het spel aanstaat (refresht zeg maar), dus vandaar dat ik telkens het spel weer sloot als die op strict bleef staan.
Hopelijk is dit alle info die nodig is om het voor iedereen op open te krijgen.

En wat me net nog invalt, ik run steam standaard als administrator. Om dit te controleren of in te stellen, rechtsklik op je steam icoontje waarmee je steam aanzet, klik op eigenschappen, ga naar het 3e tabblad [compabiliteit] en zorg dat er een vinkje staat bij; Dit programma als Administrator uitvoeren. (Ik heb dit zelf voor alle gebruikers ingesteld).

Succes allemaal en hopelijk staat hier wat tussen waar jullie wat aan hebben.

M.v.g.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zyxel - PC - Modern Warfare 2 - NAT STRICT', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Zyxel P-2812HNU-F1 naar bridge mode? Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 17 april 2016, 18:56
Port forwarding zyxel p-2812hnu-f1 Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 13 juni 2013, 12:00
NAT uitschakelen op zyxel p2812hnu-fx Eigen netwerk achter het Telfort modem 1 29 mei 2013, 10:07
Portforwarding Zyxel P-2812HNU-F1 Eigen netwerk achter het Telfort modem 3 01 mei 2013, 21:38
WRT320n i.c.m. ZyXel P-2812HNU Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 13 februari 2013, 23:01
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Lutz00:19:05
| ri61179107:17:19
| DutchFlash07:44:04
| SimOnly12:44:10