obey-robots.txt
23 September 2018, 00:21
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

brief Telfort 14 juni 2010

rieb31
Ik ontving van Telfort brief dd 14 juni 2010 met oa onderstaande tekst:

Tussen 12 en 16 juli 2010 wordt u automatisch overgezet naar uw nieuwe abonnement.
u hoeft hiervoor zelf niets en u behoudt uw huidig nummer
Wilt u een ander abonnement bel dan met 0900-9596

Ik weet niet war dit over gaat: brief vermeldt geen 06 nummer of ander kenmerk.
Ik ben prepaid gebruiker van Telfort en daar is niks mis mee en dat wil ik niet omzetten naar een abonnement.
Intussen is wel door Telfort een bedrag van Ä 5,00 geincasseerd van mijn rekening zonder mijn toestemming.
Na een "telefoontje" van zo'n 3 kwartier en meerdere doorverbindingen werd verbinding verbroken en hb ik dus niets bereikt.
Hoe krijg ik dit ongedaan.?

Franzki
Als de telefonische Telfort support je niet kan/wil helpen zou ik zelf adviseren om een officiŽle aangetekende klachtenbrief te sturen.

Als ik het goed lees, dan worden er door Telfort onterecht bedragen van je rekening afgeschreven. Ik zou deze niet storneren zolang er geen duidelijkheid van Telfort is. Anders loop je risico op een incassoprocedure en/of BKR-registratie. Achteraf is zo'n BKR-registratie lastig om te verwijderen.
Gewijzigd door Franzki op 28 juli 2010, 21:29

Telfort webcareteam
@rieb31,

Graag ontvang ik uw NAW-gegevens, e-mailadres en Telfort 06-nummer in een PB om te kijken wat hier aan de hand is.

Hugo
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privťberichten.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'brief Telfort 14 juni 2010', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly04:49:56