obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
De service van de klantenservice
Saskia
Sinds begin juni heb ik internet op mijn mobiel. Dat had ik wel langer willen hebben, maar "mijn pagina" van Telfort waar dat te regelen viel, was wekenlang helaas tijdelijk buiten gebruik, dus dat kon niet geregeld. Ja, bellen kan, maar dat kost 30 cent per minuut. Dat lijkt me nou toch niet.
Enfin. Dat internet doet het meer niet dan wel, en dan bedoel ik dat ik 9 van de 10 keer als ik probeer internet te bereiken met mijn telefoon, de verbinding een time out geeft. Geen verbinding dus.
Daar heb ik een klachtenformulier over ingevuld. En nog een, en nog een... En maar mail terug van Telfort:
"Onlangs heeft u ons per HTML-formulier een vraag gesteld. Wij hebben u toen laten weten dat u binnen 10 werkdagen een antwoord van ons zou krijgen.
Het is ons helaas niet gelukt uw verzoek binnen deze termijn af te handelen. Binnen 10 werkdagen krijgt u alsnog een reactie.
Onze excuses voor het ongemak. Wij werken er hard aan om uw verzoek zo snel mogelijk af te handelen."

Ik heb op een gegeven moment een bericht terug gekregen waarin verzocht werd om meer informatie. Om die informatie aan te leveren moest ik een link in de mail aanklikken. Die link die werkt niet. Daar OOK een klachtenformulier voor ingevuld. Enfin. Geen enkele reactie.
Daar over getwittered. Schetst mijn verbazing, DAAR zitten kennelijk wel mensen op te letten, maar ik wil graag via de normale kanalen bediend worden, ik ben per slot van rekening klant, en ik heb toch contact opgenomen met de klantenservice die toch toegezegd heeft contact op te nemen.
Afgelopen donderdag in arren moede maar eens gebeld, voor 30 cent per minuut. De dame meldde me dat ze vanwege een storing helaas niet in het systeem kon (en dat voor mijn dertig centen per minuut), maar ze schreef mijn gegevens op en zou bellen zodra het systeem weer werkte. Enfin, ik ben niet teruggebeld. Internet doet het ook vandaag niet op mijn telefoon en ik krijg net weer een mail met "vertraging afhandeling verzoek".
Dit is echt waardeloos. Ondertussen betaal ik 10 euro internet abonnement voor jan doedel.
Dit is in de verste verte geen service. Zal na ruim 12 jaar dan toch maar eens naar een andere provider gaan kijken.

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'De service van de klantenservice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
slechte service telfort medewerkers Algemeen : 1 28 jan 2014
Problemen met alles in 1. Service? Not! Klacht over Telfort : 1 04 okt 2013
Kapot modem / slechte service Algemeen : 1 04 jun 2013
Ongelofelijk hoe je genegeerd wordt door de klantenservice Klacht over Telfort : 3 26 nov 2010
kosten klantenservice nu 1 cent ! Helpdesk : 10 16 dec 2009