obey-robots.txt
27 Juli 2017, 14:41
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

ervaringen met telfort ??

cal
hallo
heeft iemand al telfort en dus kijk op hoe het allemaal gaat t.a.v. snelheid, stabbiliteit e.d.
ben zeer benieuwd aangezien ik overweeg het aan te vragen doordat ik met een andere provider een beetje in de clinche heb gelegen Wink

iedere ervaring is welkom goed of slecht als ik er maar iets wijzer van word :p
Gewijzigd door cal op 12 november 2007, 20:01
 
Hartchakra
Wat een SLECHT bedrijf is Telfort (oud Tiscali). Ik heb heel veel problemen met ze gehad. De helpdeskmedewerkers zijn nog dommer dan je je kunt bedenken. Ze kunnen in het geheel niet lezen. Laat staan dat ze je helpen en antwoord geven op je vragen.

Nu eindelijk voor elkaar gekregen dat ze mijn ADSL abonnement stoppen (vraag niet tegen welke prijs). Ze geven aan dat ze de volgende dag de ADSL verbinding zullen verbreken! Hierdoor is er geen migratie mogelijk naar mijn nieuwe provider en moet ik 3 weken extra wachten (zonder internet) voordat de nieuwe provider mijn ADSL kan gaan verstrekken.

Problemen begonnen doordat ik in oktober 2007 een ADSL T6 abonnement afsloot met telefonie 3 maanden op proef. Dezelfde maand de telefonie opgezegd want het beviel niet. In december stuurde Tiscali me mail waarin ze me schreven dat ik de telefonie niet had opgezegd. Tevens worden facturen gestuurd 2 maanden van te voren. In januari, toen de proef van telefonie afliep, hebben ze me niet afgesloten van de telefonie. Wel factuur sturen. Toen begon het probleem echt met ze. Veel schrijven en hoge telefoonkosten moeten maken. Telfort (of oud Tiscali) behandelen je onbeschoft en ik kan wel stellen dat ze me treiteren.

Advies is om nooit met Telfort zaken te doen.
 
ton2e
Hartchakra schreef:
Wat een SLECHT bedrijf is Telfort (oud Tiscali)....<allemaal klachten over Tiscali .....
Advies is om nooit met Telfort zaken te doen.


je hebt dus allemaal klachten over Tiscali en wrijft die Telfort aan. Beetje erg krom, vindt je ook niet.
 
Hartchakra
ton2e schreef:
Hartchakra schreef:
Wat een SLECHT bedrijf is Telfort (oud Tiscali)....<allemaal klachten over Tiscali .....
Advies is om nooit met Telfort zaken te doen.


je hebt dus allemaal klachten over Tiscali en wrijft die Telfort aan. Beetje erg krom, vindt je ook niet.


Niet krom hoor. Tiscali is al overgenomen en "Telfort" medewerkers zitten al bij de "helpdesk". Je merkt goed wanneer je een Tiscalimedewerker of een Telfortmedewerker aan de lijn hebt. Neemt niet weg dat ze beide niet kunnen lezen wat er in de mail gecommuniceerd wordt.
 
Timelord
Ik vraag me weleens af, krijg je echt een Telfort medewerker aan de lijn, of gewoon iemand van een callceneter die, afhankelijk van de beller dan weer voor Philips is en dan weer voor Wehkamp en dan weer voor Telfort ?

En dat ze een stappenplan hebben per merk.
 
Inge
Dag,

Bij mij ging alles perfect, kan nog niks melden over de stabiliteit dus daar kom ik dan nog achter.
Be yourself, there are to many others
 
cal
nou heb het zelf nu bijna twee maanden en geen enkel probleem gehad , hij is stabiel zowel telefoon als internet , draadloos gaat ook perfect en heb tot nu toe geen enkele wisseling van ip gehad dus voor mij werkt telfort toppie!!! Grin
 
Albert38
schagen schreef:
nou als je niet weer met een provider in de clinch wil liggen, dan raad ik je ten sterkste af om over te stappen op Telfort


Jij hebt dus een slechte ervaring met Telfort. Andere weer niet. Dat wil dus niet zeggen dat Telfort slecht is. Heb in het verleden bij Tele-2 gezeten. Jij wil niet weten hoeveel mensen daarmee problemen hadden.
 
Albert38
Vertel je probleem eens, misschien zijn er hier mensen die je kunnen helpen. Wie weet leest iemand van Telfort het wel.
 
Richard
@Schagen: Ik geloof je graag, maar situaties zoals de jouwe is toch niet wat er over het algemeen gebeurt.
Daarnaast is het ook geen reden om Telfort af te raden, want exact diezelfde problemen lees je ook over Orange, @Home, UPC, Alice.
Bij elke provider zijn er altijd een aantal mensen die gewoon buitengewoon veel pech hebben en dan ook nog eens slecht geholpen worden, danwel dat men het goed bedoeld maar er gewoon geen tevredenstellende oplossing komt.

Wat men het beste kan doen is kijken waar de stroom klachten het laagst is.
Wil je het goedkoopst? Of mag het ook duurder zijn met wat meer kwaliteit?
Als het duurder mag met meer kwaliteit, kun je bij TweakDSL een abo afsluiten of (nog wat duurder) xs4all.
Moet het echt goedkoop kun je kiezen tussen feitelijk Orange, Alice en Telfort.
Bij Alice is de klachtenregen ook ngo niet voer, dus blijft Orange en Telfort over.
Telfort heeft toch wel een paar voordelen op Orange, dus ligt de keuze voor Telfort voor de hand.

Logisch dat als iemand daar zelf veel problemen heeft gehad, diegene Telfort niet snel zal adviseren, maar da's ieder voor zich.

Op dit moment vallen de klachten bij Telfort mee als je ze vergelijkt met Alice of Orange.
Maar Telfort is ook nog niet zo lang bezig als bijv. Orange. Wat hierbij opvalt is dat er een hele klachtenregen is over Alice en die zijn ook pas kort bezig, dus het is duidelijk dat daar de zaken nog niet draaien zoals ze zouden moeten draaien.
Het zou mijn keuze niet zijn, maar ook daar zitten tevreden mensen. En ook tevreden mensen die elders weer een probleem gehad hebben en bijv. nooit Orange zouden adviseren (ik noem maar iets).

Het blijft altijd een beetje koffiedik kijken.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ervaringen met telfort ??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly05:47:19
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet