obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Mijn Telfort al sinds 28-5 onbereikbaar, wegens werkzaamheden,
toinyr
Op 20-5-2010 heb ik mijn Telfortabonnement verlengd en een nieuwe telefoon gekregen. In de bevestigingsbrief staat dat "de verlenging ingaat op een andere dag dan de dag waarop uw maandelijkse factuurperiode ingaat... Wij adviseren belminuten en/of berichten uit uw huidige belbundel op de maken voor de verlening ingaat."
Maar: noch op de bevestiging, noch op de brief bij de telefoon staat wanneer mijn abonnement nu ingaat. Normaal gesproken zou ik dat op Mijn Telfort moeten kunnen zien, maar daar krijg ik dus al sinds 28 mei de melding dat de site wegens werkzaamheden onbereikbaar is:
"Om u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn, voeren wij op dit moment onderhoudswerkzaamheden uit aan Mijn Telfort en Zakelijk beheer. Hierdoor kunt u geen gebruik maken van Mijn Telfort en Zakelijk beheer.

Zakelijk beheer is uiterlijk maandag 14 juni weer beschikbaar. Over de beschikbaarheid van Mijn Telfort zullen wij u zo snel mogelijk op deze pagina informeren. Onze excuses voor het ongemak."

Krijgt iedereen deze melding? Het is toch van de gekke dat niet aangegeven wordt wanneer ik mijn gegevens kan inzien? Bellen met Telfort kan niet: dan hang je ruim een uur in de wacht.

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn Telfort al sinds 28-5 onbereikbaar, wegens werkzaamheden,', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
verschillende sites onbereikbaar Storing : 3 21 jul 2018
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen : 9 24 jan 2017
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing : 5 09 jan 2017
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router : 2 23 dec 2016
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie : 3 14 nov 2016