obey-robots.txt
21 Juli 2018, 03:42
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

BKR a2 melding, help!

Hulpzoekende
Hoi,

Ik ben niet de eerste met dit probleem (helaas).
Midden in de aankoop van mijn eerste huis komen we erachter dat ik een bkr a2 registratie heb, waardoor de banken mij geen hypotheek willen verstrekken. Ik heb geen flauw benul gehad hiervan, het is alweer van ruim 3 jaar geleden. Ik had in die tijd wat problemen met mijn bankrekening, waardoor op een gegeven moment van alles werd teruggestort. Waaronder, zo bleek, een rekening van telfort mobiel. Die heb ik vervolgens weer netjes betaald en toen was het klaar (dacht ik). Ze hebben me vervolges toch een a2 gegeven bij het bkr.

Dit is zo onterecht. Ik wist van niks en dit is zo'n harde manier om erachter te komen. Ik stond tot begin deze week op het punt om mijn droomhuis te kopen samen met mijn vriend, maar die droom valt nu in duigen. :'(

Ik heb er echt alles voor over om van deze registratie af te komen. Hoe durft Telfort zo met mensen om te gaan. Ik heb dit ook niet verdient, want er is nooit sprake geweest van wanbetaling of weigering om iets te voldoen. Puur buiten mijn macht om.

Ik ben radeloos. Ik heb nog een paar weken om de hypotheek rond te krijgen, anders slipt het huis ons door de vingers.

Wie kan mij helpen?
Gewijzigd door Hulpzoekende op 25 maart 2010, 23:24

Franzki
Als de A2 codering terecht is, wordt het lastig.

Je hebt in elk geval een rekening niet op tijd betaald en het klopt dat je dan een A2 codering krijgt.

Enige uitzondering zou zijn als de fout bij Telfort zit... maar als Telfort volgens de contractvoorwaarden heeft gehandeld geef ik je weinig kans. Ze kunnen in elk geval niet *zomaar* deze codering laten schrappen.

EdP
Van BKR noteringen heb ik (gelukkig) niet zoveel verstand, maar ik begrijp uit eerdere posts dat de A-coderingen niet de juiste zouden zijn, maar dat Telfort alleen A-coderingen plaatst?
Daphne van Telfort Webcare heeft dit wel eens eerder weten om te buigen, dus hopelijk ook in dit geval.

Aan de andere kant, als in je algemene voorwaarden staat dat het openstaande saldo direct opeisbaar is in geval van een mislukte automatische incasso, dan is A2 wel toepasselijk.

Wacht even af tot Daphne (of iemand anders) hiermee bezig gaat.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'BKR a2 melding, help!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
BKR A2 melding Algemeen 4 26 maart 2010, 00:49
geen internet...geen melding storingpagina Storing 9 24 maart 2010, 13:07
Logbestand Speedtouch (melding DHCP) Telfort met eigen modem/router 3 30 september 2009, 18:40
BKR melding Algemeen 8 09 juli 2009, 09:13
Uitval moden na rare Logfile melding Algemeen 20 02 juli 2009, 11:06
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly09:20:06