obey-robots.txt
26 Mei 2018, 21:47
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

geen internet...geen melding storingpagina

hondengek
Gisteravond uitval van internet vanaf ca. 22.00 uur tot diep in de nacht in omgeving Purmerend.
(getest met Zyxel en Fritzbox)

Van deze storing, die vanochtend gelukkig verholpen bleek, wordt op de storingpagina* geen melding gemaakt.
Wat is er over van de schone beloftes om de gebruiker voortaan beter te informeren in geval van calamiteiten?

Misschien toch een te grote broek aangetrokken, Telfort of was het een geslaagde marketing manoeuvre om de negatieve aandacht van u af te schudden?

Oftewel: we drinken een glas, doen een plas en alles is (weer) zoals het was....?

* gelukkig beschikte één van mijn buren wél over werkend kabelinternet waardoor ik de pagina veelvuldig kon raadplegen door -illegaal?- op hun netwerk in te breken
Gewijzigd door hondengek op 23 maart 2010, 09:46

EdP
Het is natuurlijk niet zo dat elke storing automatisch op de storingen pagina terecht komt. Ten eerste moet er iemand aanwezig zijn die dit waarneemt, vervolgens moet er iemand zijn die niet zelf druk bezig is de storing te verhelpen en dit publiceert indien blijkt dat er meer aan de hand is dan uitval op 1 enkel adres.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Telfort webcareteam
Dit betrof geplanned onderhoud aan Purmerend-Centrum tot 07:00 vanmorgen.
Het vervelde is echter dat die partij vergeten is dit tijdig bij ons aan te melden waardoor we geen storingsmelding hebben kunnen plaatsen.

Excuses voor het ongemak!

ps. Dat doemdenken is echt niet nodig.

Hugo
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

botje
Wat mij verbaast, is dat er wel een onderhoud was gepland van 00:00 tot 07:00.

Dus waarom wordt dan die stekker er om half 10 uit getrokken? Ik was hier niet bepaald bij mee namelijk. (en ben natuurlijk niet de enige)

hondengek
Het ergste van alles: probleem waarvoor onderhoud vereist was, schijnt nog niet geheel verholpen.
Vanavond, hier in Purmerend-Nrd., schommelt de bandbreedte tussen 800 Kb (=normaal) en 22 kb!

Wat ben ik blij dat mijn buren hun netwerk nog steeds niet beveiligd hebben.

n.b.: is het juridisch eigenlijk verboden mee te liften zonder verdere inbraakpogingen?

EdP
Ja het is een soort digitale huisvredebreuk.
Je doet er goed aan dit in overleg met de buren te doen.
Zo kun je elkaar over en weer helpen in geval van een storing.

hondengek
Bedankt EdP voor jouw visie!
Spijtig genoeg kan ik hen niet van dienst zijn daar ons signaal niet verder komt dan de groepenkast. (naar ik vurig hoop...)

Bandbreedte op dit moment gelukkig weer normaal zodat ik niet in de verleiding kom en de rijdende rechter er niet aan te pas hoeft komen.

EdP
Nou, ik bedoelde ook wel een draadloze wederdienst.

hondengek
haha, die bereidheid is er maar mijn devolootjes reiken nu eenmaal niet verder.....
Misschien dat ik -als tegenprestatie- hun overhangende loof op de koop toe neem?!? (vooropgesteld dat mijn wok vrij zicht houdt natuurlijk)

groet,
roy

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen internet...geen melding storingpagina', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen TV signaal Algemeen 2 18 december 2016, 17:23
Playstation 3 maakt geen verbinding WiFi 2 03 maart 2016, 18:54
Geen tv en telefoon en internet heeel traag Storing 2 29 februari 2016, 19:53
internet snelheid Snelheid 5 26 augustus 2015, 15:10
internet buitenland bundel Klacht over Telfort 1 09 augustus 2015, 22:57
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly 1 dag
Steun ons
Simyo