obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Ideeën NAT modern warfare 2 ps3 moderate met telfort modem
Richard
Nou kijk aan, hartstikke mooi. Goed onthouden nu wat je gedaan hebt, dan weet je dat ook weer voor een volgende keer.Wink

Greetings, Richard.

a bug666
haha volgende probleem (zit nooit mee -.-) me zus der pc heeftwindows xpmaar kan ipv6 niet uitzetten en kan het ook niet vinden want mijn pc heeft vista is wat gebruiks vriendelijker dus zij heeft nu geen internet kan je me hiermee helpen en nog harstikke bedankGrin

Richard
Heeft je zus XP? Nja, als het euvel aan ipv6 ligt dan werkt dat als volgt. Open een command prompt:
start ->uitvoeren
In dat balkje type je dan CMD en drukt op OK.

In het zwarte scherm wat je dan ziet type je het volgende commando:
netsh int ipv6 uninstall
en daarna druk je op enter.
Herstart de pc... klaar is kees.Smile
Greetings, Richard.

EdP
Volgens mij heb je in XP standaard geen IPv6. Ben het nog niet tegengekomen.
Ik bedoel: het is er wel, maar niet standaard ingeschakeld.
Maar doe 's ipconfig /all in die Command Prompt en kijk dan wat er voor IP adres enzo in zit.
Gewijzigd door EdP op 28 juni 2010, 23:41
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Richard
Ja dat klopt, daar zeg je zoiets, is inderdaad bij XP standaard niet ingeschakeld.

In dat geval zou het ook de firewall kunnen zijn die roet in het eten gooit als het een andere is dan windows firewall.
Greetings, Richard.

data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ideeën NAT modern warfare 2 ps3 moderate met telfort modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen : 9 24 jan 2017
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing : 5 09 jan 2017
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router : 2 23 dec 2016
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie : 3 14 nov 2016
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen : 2 13 nov 2016