obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Ideeën NAT modern warfare 2 ps3 moderate met telfort modem
a bug666
maar dus ik meot het modem en router van plaats verwisselen en dan kan dat kleine kabeltje niet de ethernet maar die andere,
telfoon kabletje ofzoow heet het heb geen voip hoor

data-full-width-responsive="true">
a bug666
nee me modem is gwn met draad

Richard
Oke even duidelijker.
Telefoonkabeltje komt uit de muur, dat gaat naar je Zyxel modem zoals normaal (op de adsl poort).

Dan heb je op je Zyxel modem 4 gele poorten. Op 1 van die poorten sluit je een normale UTP kabel aan zoals je die ook voor pc's gebruikt. Maakt niet uit op welke poort, ik heb hem zelf op poort 1 zitten.
De andere kant van die kabel gaat in de WAN/Internet poort van de Linksys.

Dan heb je nog 4 poorten over op je Linksys als het goed is. Daar komen de pc's op.

Als je draadloos op je modem hebt, moet je dat uitschakelen. Op de Linksys moet het aan staan als je draadloos gebruikt.

Zo duidelijker?
Gewijzigd door Richard op 28 juni 2010, 14:39
Greetings, Richard.

a bug666
nee dat klopt niet,

ik heb een gele die heeft een kabel lopen naar me linksys,
en dan heb ik 2 groene waar overigens niks in zit die zijn voor telefonie wat we nie hebben maar op me linksys heb ik wel vier van die poorten

Richard
Oh heb je zo'n modem met maar 1 gele aansluiting, ja dat is dan goed, die moet naar je linksys.
Maar wel naar de WAN poort van de linksys.
Dan moet je nog 4 vrije poorten over hebben op de linksys voor je pc's.
En je Linksys, hoe is de WAN setup gedaan? Alles automatisch gezet? Volgens mij staat er dan "cable user" of zoiets?
Greetings, Richard.

a bug666
en alles staat op automatisch

Richard
Ja dan moet je Linksys ook een 82.x ip krijgen (of 195.x) en de gewone pc's en de xbox een 192.168.x.x ip.

Greetings, Richard.

a bug666
nouja bedankt kga effe die instellingen erin zetten hoorde van ed dat ik dan me modem alleen moet instellen effe met laptop direct op het modem en dchp firewall en upnp uitzetten dan zien we wel hoe het gaat en valt me internet wss effe uit dus spreek ik je zo

gr mik

a bug666
heey nou ik heb geprobeerd maat het wrkt gwn niet kreegn alleen lokaa internet

a bug666
heeey richard hij doet het!!!
moets wel de ipv6 uitzetten

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ideeën NAT modern warfare 2 ps3 moderate met telfort modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen : 9 24 jan 2017
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing : 5 09 jan 2017
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router : 2 23 dec 2016
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie : 3 14 nov 2016
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen : 2 13 nov 2016