obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Ideeën NAT modern warfare 2 ps3 moderate met telfort modem
a bug666
heey,
ik heb ook een zyxel en router wrt54gs linksys en telfort maar ik heb die stappen van herr freud gevolgt maar dan kan ik op mijn x box 360 geen dns vinden of contact ermee maken dus kan iemand mij hierbij helpen????

mvg mitchell Wink
Gewijzigd door a bug666 op 27 juni 2010, 19:06

Richard
Je hebt de Zyxel dus wel in bridgemode gezet?

Als je dan in de 360 geen DNS kunt vinden, dan staat in de Linksys de dhcp niet aan, deze zul je dan even moeten aanzetten. Dan zorgt de Linksys dat je Xbox automatisch ip adressen krijgt voor dns, gateway en uiteraard zijn eigen ip.
Greetings, Richard.

a bug666
klinkt mischien gek maar dat staat dan aan en heb geen ene computer internet me xbox kreeg wel een dns maar dat werkte nietFrown

a bug666
Frownja hij staat wel in bridgemode maar verderest stond dchp en nat en firewall stonden uit.
op me router stond dchp aan en moet je btw die static dnsen invullen had ik wel gedaan en ook zonder geprobeerd.
en geen ene pc heeft hier dan internet me 360 kreeg wel een dns maar dat was het ip van me modem(192.168.1.1)
dit had ik zelf veranderd zoals herr freund had geschreven,
het gekke was dat ik ook neit meer kon inloggen op me modem dat hoort nie ofwel?Frown

EdP
Begin 's overnieuw:
Modem en router ontkoppelen.
Modem fabrieksreset (paperclip in reset-gaatje voor een seconde of 5), pc via draad aankoppelen, inloggen op 192.168.1.254 en Bridge mode kiezen.

Welk LAN IPadres heeft je router eigenlijk?
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Richard
Dat schrijft hij net erbij. Dat heeft 192.168.1.1 hetgeen standaard is voor Linksys.
Theoretisch zou dat niet uit mogen maken aangezien de Zyxel in Bridge staat, vermits de Zyxel inderdaad nog wel standaard op 192.168.1.254 te vinden is. Maar men wete maar nooit. Beter even nakijken en anders de Linksys op 192.168.1.2 zetten als LAN ip.

Static DNS moet je niet zelf invullen. De kabel van de Zyxel komt in de WAN poort van de Linksys.
Als de pc's als DNS het ip van de Linksys krijgen dan is dat goed.

Greetings, Richard.

EdP
Zoals ik het lees had hij 192.168.1.1 in z'n modem ingesteld, vandaar dat ik er specifiek naar vraag.
192.168.1.1 is prima voor de Linksys.

a bug666
halloo,

dus wat zou ik nu moetten doen van jullie modem en router ontkoppelen en dan met laptop op modem inloggen en dan op bridge,
en mag dit niet als de router is anngesloten???

gr mik

a bug666
BTW

moet ik de ip's van modem en/of router veranderen of gwn zelf een ip laten verkijgen???

EdP
Je kon niet in het modem inloggen, vandaar dat ik denk dat je een IP conflict hebt en vandaar router afkoppelen.
Als het modem eenmaal succesvol in Bridge mode is gezet, kun je de pc afkoppelen en de router aankoppelen.

De Linksys router geef je, als dat nog niet het geval is, een vast IP adres, 192.168.1.1 of 192.168.1.2 is prima. Deze moet wel dhcp, firewall en NAT ingeschakeld hebben.

data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ideeën NAT modern warfare 2 ps3 moderate met telfort modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen : 9 24 jan 2017
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing : 5 09 jan 2017
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router : 2 23 dec 2016
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie : 3 14 nov 2016
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen : 2 13 nov 2016