obey-robots.txt
20 April 2018, 10:55
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Gebruik je een eigen ADSL(2+) modem/router, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken

Draytek 2710 vn annex-a

wheelturner
Wie weet of je de Zyxel p-2602hw-d1a kan vervangen voor de Draytek Vigor 2710 vn annex-a. Ik heb dit modem 3 jaar geleden gekregen bij het internet+bellen abo van Tiscali, nu Telfort.
Sinds een week heb ik problemen met de draadloze functie. Laptop geen verbinding, Squeezebox Boom geen verbinding en ook mijn Nokia N82 had geen verbinding.
Ik vermoed dat de radio module in de Zyxel stuk is. Heb dit tijdelijk opgelost met een ander draadloze router. Alleen deze router heeft geen voip.

Daar de Draytek goede reviews heeft vroeg ik mij af of je de voip instellingen zo kan invoeren. Dus als ik nu van elke pagina in de webinterface van de Zyxel een screenprint maak zou dit volgens mij moeten lukken. Of heb ik dit mis??

De Zyxel is geconfigureerd voor gebruik van telefonie via Telfort zoals ik heb vernomen van de helpdesk van Telfort.

Heeft iemand hier ervaring mee en kan men mij evt. de instellingen die juist zijn hier plaatsen?

Alvast bedankt!!

Gr.
LJ
Gewijzigd door wheelturner op 09 maart 2010, 23:26

Enterprise
Of de Draytek geschikt is kan je hieronder (link) lezen, gezien de specificaties voldoet deze zonder meer.
Volgense deze opgave is hij geschikt voor meerdere grote providernetwerken, waaronder BabyXL, het vroegere Tiscali-netwerk waar je blijkbaar op aangesloten bent.

http://www.router...nnex-a.htm

Jouw idee om dus de gegevens één op één over te nemen uit de Zyxel zou prima moeten werken.

P.S. Vergeet niet dat je de Draytek eerst bekabeld aansluit om de instellingen te kunnen uitvoeren.
Daarna kan je de draadloze functie inschakelen.

Gr
E
Gewijzigd door Enterprise op 10 maart 2010, 10:04

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Draytek 2710 vn annex-a', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Instellingen Draytek 2750Vn Telfort met eigen modem/router 1 04 december 2012, 21:26
Draytek vigor 2710Vn annex A Telfort met eigen modem/router 2 20 september 2012, 21:25
Sweex Annex A/B wireless modem/rout: geen internet Hardware instellingen 7 12 juli 2011, 11:19
Draytek 2750vn VDSL2 werkt niet Telfort met eigen modem/router 7 26 mei 2011, 00:48
Omschakelen van Annex b naar Annex A. Helpdesk 7 25 september 2009, 01:25
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly03:41:53
Steun ons
Praxis