obey-robots.txt
24 September 2018, 06:14
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Kosten belminuten Telfort na verlenging

Stoelhorst
in september 2009 als bestaande klant mijn abonnement verlengd met extra internet. Verder niets aan de hand. Zie ik bij de factuur van november dat men in 1 keer per deel van een minuut na het starttarief een volle minuut in rekenening brengt. Bellen en in de winkel geweest, ja meneer dat staat in de algemene voorwaarden moet u die maar lezen als u een contract tekend. Dat had ik al eens gedaan wat er veranderde niets alleen internet erbij SMS eraf. op de datum van verlenging was het immers ook nog geen 1 november.
Vervolgens test gedaan in andere Telfort winkel en men vertelt dat gewoonweg niet en als je het vertelt krijgt de verkoper een rood hoofd en bied zijn excuses aan . Als je bij de bakker een half brood koopt betaal je toch ook niet voor een hele!!!!!!
Enige oplossing bied Telfot al helemaal niet en contact opnemen door een gekwalificeerde medewerker ipv een dame of heer die steeds hetzelfde voorleest is al helemaal niet mogelijk. De Telfort winkel gaan stalken lijkt mij dan de enige oplossing.

Aan deze manier van berekenen ( ik zie het als diefstal) moet een einde aan komen Angry

dit staat op de site van Telfort, heb voor de zekerheid maar even een prt scrn gemaakt, want stel je voor als het veranderd word

Heeft u uw abonnement aangesloten of verlengd na 4 april 2006?
Gesprekken korter dan n minuut worden in rekening gebracht als een hele minuut.

Let op!
Belt u iemand, maar krijgt u de voicemail aan de lijn? Er wordt dan meteen 1 hele minuut in rekening gebracht.

Kosten besparen
Zorg dat u geen verbinding maakt met iemand zijn voicemail als u niet van plan bent deze in te spreken. Voordat u wordt doorgeschakeld naar iemand zijn voicemail hoort u een soort van dubbele kiestoon. Hang dus voortijdig op
Gewijzigd door Stoelhorst op 02 maart 2010, 11:57

EdP
Dit is al geruime tijd oud nieuws.
Je moet inderdaad de Algemene Voorwaarden maar eens lezen vr je ergens voor tekent, dan is het niet zo'n verrassing meer.
Beetje flauw om nu zo te gaan beschuldigen, ik kan me voorstellen dat je vooral boos op jezelf bent.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Stoelhorst
in je verzonden PB geef je aan dat dit al sinds juli zo is, dan ik het helemaal a blody shame dat ze dit niet melden bij verlenging van het contract. Als je een auto denkt te kopen met 1.6 op de kofferbak en het blijkt een1.4 te zijn ben je toch ook in .......genomen.

EdP
Neem nog een kop koffie, word je rustig van.
Hoe langer geleden de voorwaarden aangepast zijn, hoe langer je al op de hoogte moet zijn geweest van de nieuwe voorwaarden.

Je vergelijking gaat compleet mank, want een auto in de showroom wordt ook uitgebreid beschreven middels technische specificaties. Die gaat dus niet afwijken qua motorinhoud. Als jij dacht dat je een 1.6 kocht terwijl de specs 1.4 vermelden ... tja ...
(en los daarvan is 1.6 zelden exact 1600cc).
De enige die je wat kunt verwijten ben je zelf, omdat je hebt nagelaten de voorwaarden tot je te nemen.

Wat mij betreft is het hiermee klaar hoor.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kosten belminuten Telfort na verlenging', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly21:31:50