obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Overname Debitel-contract door Telfort: wie is er precies een beetje in de war?
HermaS
Debitel heeft mij vorig jaar in juni een contract met Telfort opgedrongen, na een zogenaamde 'overname' (=klanten verpatsen aan een zakenpartner). Tegen heug en meug ben ik akkoord gegaan omdat ik eigenlijk sinds 2005 heel tevreden was over mijn Debitel-abonnement (natuurlijk contractsvrij inmiddels).
Na 4 telefoontjes met Telfort waarin mij verteld was dat het een fout in systeem betrof en dat ik na een paar dagen teruggebeld zou worden om te bevestigen dat mijn contract weer was opgeheven (wat dus niet gebeurde alle 4 keer) belde ik voor de 5e keer, en kreeg een meisje aan de telefoon die ijskoud beweerde dat ik in juni vorig jaar 'in een winkel' een contract met Telfort had afgesloten, voor 2 jaar...! Na nog eens benadrukt te hebben dat ik niet naar een winkel zou gaan om mijn zakelijke nummer over te zetten terwijl ik tevreden ben over mijn provider antwoordde ze op mijn vraag of 4 van haar collega's dan uit hun nek hadden lopen kletsen dat deze nooit gezegd hadden wat ze mij hadden gezegd. Op mijn vraag of ze bij deze MIJ dan voor gek verklaarde antwoordde ze dat ik inderdaad waarschijnlijk een beetje in de war was.
Ik ben nu inderdaad een beetje in de war.
KAN DIT ZOMAAR? WAt kan ik hieraan doen?
Het, particuliere, abonnement wat ik nu heb opgedrongen gekregen is totaal niet passend voor mij, en mijn telefoonrekeningen zijn nu 5x zo hoog als voorheen!
Gewijzigd door HermaS op 21 februari 2010, 20:07

Telfort webcareteam
Beste HermaS,

Allereerst mijn excuses voor uw ervaringen met onze klantenservice. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Ik wil dit graag voor u gaan uitzoeken. Hiervoor heb ik echter wel uw gegevens nodig. Kunt u mij uw gegevens (06-nummer of klantnummer) toesturen in een privébericht?

Dan ga ik voor u aan de slag!

Remco
Gewijzigd door Telfort webcareteam op 22 februari 2010, 16:25
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Telfort webcareteam
@HermaS

Remco en Hugo hebben uw klacht aan mij overgedragen. Vandaag heb ik een bericht ingesproken op uw voicemail. Tevens is er een e-mail verzonden naar uw privé e-mailadres.

Daphne
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overname Debitel-contract door Telfort: wie is er precies een beetje in de war?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen : 9 24 jan 2017
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing : 5 09 jan 2017
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router : 2 23 dec 2016
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie : 3 14 nov 2016
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen : 2 13 nov 2016