obey-robots.txt
18 Februari 2018, 06:23
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Probleem bij aansluiten d.box op speedtouch 706WL

henk007
Goedendag, sinds kort heb ik een dreambox aangesloten op mijn speedtouch 706 wl, echter mijn telefoon is dan moeilijk bereikbaar en als ik een nummer draai gaat die in gesprek, ook vallen mijn draadloze verbindingen met mijn laptops weg, geeft aan geen internet verbinding te kunnen maken echter de dreambox bliijft wel werken (deze is aangeslten met een kabel). Weet iemand misschien of dit aan de Speedtouch ligt, misschien moet ik dan wel zo'n Zyxtel van Telfort nemen. (de speedtouch had ik nog van speedlinq)

Bvd
henk

Ape
De dreambox heeft normaal gesproken geen invloed op de internetverbinding van de Speedtouch.

Wat staat in het log van de Speedtouch als je verbindings problemen hebt of niet kan bellen?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem bij aansluiten d.box op speedtouch 706WL', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Speedtouch 780 adsl verbinding lukt niet Telfort met eigen modem/router 7 10 februari 2013, 13:41
netwerkadapter probleem Algemeen 1 16 november 2012, 21:52
P-2812HNU-F1 probleem in de nacht Eigen netwerk achter het Telfort modem 1 14 augustus 2012, 00:18
wifi probleem nieuwe modem WiFi 3 20 maart 2012, 17:04
St546 van xs4all aansluiten op telfort Algemeen 5 30 november 2011, 16:08
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly13:11:51
Steun ons