obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Telfort Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Telfort internet verbindingsproblemen » Storing
 Onderwerp afdrukken
vast bellen ongeldige kiestoon
Elkin
Hi All,

Sinds afgelopen zondag heb ik een haperende kiestoon bij het openen van de verbinding. Internet werkt prima naar behoren maar helaas kan ik niet bellen of gebeld worden.

Bij het contact opnemen met de klantenservice wordt mij verteld dat ik het modem correct moet instellen. Dit heb ik gedaan en het werkt al 2 jaar prima. Nu zijn we niet meer bereikbaar, ik heb enkel mijn voicemail uitgezet bij de instellingen pagina. verder is er niks veranderd.

Iemand hetzelfde of een goede tip? Instellingen van het modem heb ik nagelopen.

data-full-width-responsive="true">
JoVaSe
Die toon betekend dat het telefoonnummer niet meer geregistreerd staat. Gegevens moeten opnieuw in de modem worden ingevuld.

Telfort webcareteam
Heeft u dit bij het bellen naar alle telefoonnummers of alleen een bepaald nummer?
Heeft u meerdere telefoontoestellen of 1 basisstation met handsets?
Brandt het lampje Phone (1 of 2) op de modem?
Gaat het lampje Phone (1 of 2) knipperen zodra u de hoorn van de haak neemt (of op het groene hoorntje drukt)?

Wouter
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Elkin
Probleem is verholpen. Blijkbaar moest ik mijn wachtwoord opnieuw ingeven omdat ik de instelling van de voicemail had gewijzigd. Apart maar waar.

Nu weer online en werkt alles weer naar behoren.

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vast bellen ongeldige kiestoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing : 5 09 jan 2017
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router : 2 23 dec 2016
met mobiel naar eigen nummer bellen werkt niet Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. : 3 25 dec 2014
Storing internet, Vast bellen en Interactieve TV ? Nijmegen en omst... Telfort Mobiel internet snelheid en storingen : 1 04 okt 2014
Vast bellen via Siemens C470IP Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. : 7 11 jan 2013