obey-robots.txt
18 Juli 2018, 02:44
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Telfort Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Telfort internet verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Telfort storing?

traffic1326
vanochtend is er ineens een zwakke verbinding met telfort. in omg groningen
Soms ligt de telefoon en internet eruit en 2 min later doet hij het ff , weet iemand er meer van??

Jan Jansen
lag er hier vannacht ook uit. Doet het nu weer. 058

PJWLignon
Zie ook de mededeling op de Telfort site.

Storing is nog niet opgelost. Bij 040 ook geen DHCP server.

Telfort webcareteam
Deze melding heb ik een uur geleden ontvangen:

Vanaf 07:30 deze ochtend zijn ruim 50% weer online. Momenteel wordt er met hoogste prioriteit gewerkt om de overige 50% online te brengen.

Verwachting alle aansluitingen online voor 12:00. Update over 2 uur.

Dus als het goed is de laatste update over 1 uur.

Hugo
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

erikd_o
0524 storing geen DNS.
Begonnen tussen 3 en 4 uur vannacht.
Rond 7 uur even verbinding geweest, om 8 uur geen verbinding meer tot in ieder geval 11:00.
Modem heb ik zo ingesteld dat ie elk uur logje opstuurt. Binnen het uur kan ik zo te weten komen of ie weer online is, ook als ik niet thuis ben.

traffic1326
sinds 10 uur doet ie het weer in 050

Telfort webcareteam
Update van 12 uur:

Alle eindgebruikers zijn weer operationeel. De storing werd veroorzaakt door werkzaamheden van onze leverancier, dit is inmiddels opgelost. Wij zullen de storing wel nog in monitoring houden. Eindgebruikers kunnen weer volledig gebruik maken van het internet en bellen.

Hugo
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Franzki
Hier kreeg ik rond 1.00 uur geen ip-adres meer... en volgens de modemlogs heeft dit tot tot 7.12 uur geduurd.

Lag de DHCP-server eruit?

Telfort webcareteam
DHCP server zelf niet, voor sommige eindgebruikers de connectie daar naartoe wel.

Hugo

Richard
Sommige eindgebruikers? Volgens mij is dat zacht uitgedrukt. Hier vloog ook de verbinding er om 00.56 uur uit maar ik kon wel nog pingen naar websites en lookups doen. Dat duurde nog tot ongeveer 01.01 uur en daarna was er helemaal niets meer.
Dus netwerk herstart en toen was ik ook mijn ip kwijt inderdaad. En dat kwam niet meer terug.

Kan er ook mede gedeeld worden wat voor storing het nu eigenlijk was en/of wat de oorzaak was?

Van de website:
Op dit moment kunt u hinder ondervinden met internet en vast bellen.

Dat vind ik ook nogal erg zacht uitgedrukt.... Je kunt niet echt van hinder spreken als je totaal niet meer kunt bellen of gebeld worden en internetten.

Gelukkig heb ik nog een vaste KPN aansluiting maar ik heb een bedrijf en doe veel server beheer 's nachts.

Maar had ook graag geweten wat voor storing er voor kan zorgen dat men de hele nacht zonder verbinding zit.

Greetings, Richard.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telfort storing?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly02:59:34
| jbasomers 1 dag