obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Overstappen lukt niet!
koos
Heb een Tiscali abonnement al jaren met zeer tevredenheid. Wilde overstappen maar heb eerst gekozen om mijn nummer te importeren.
Dit had andersom gemoeten zie ik achteraf ook wel in. Een foutje dus van mij zelf kan de beste gebeuren. Krijg nu al ruim een week de melding,

Wijziging in uitvoering

Er is reeds een wijziging in uitvoering, waardoor er op het moment niet nog een wijziging kan plaatsvinden.

Maar nu wil ik het oplossen.

Nu kan ik al meer dan een 14 dagen niet mijn abonnement veranderen dus dacht ik dan doe ik het via de telefoon wat 0.30 cent per minuten kost.

Heb inmiddels al een maand abonnement er bij gebeld.

De medewerkers vertellen dat ze niets voor mij kunnen betekenen en dat ik morgen maar weer moet bellen. Zo gaat het elke dag. Ik zelf kan vanaf hier niets meer doen. Ja aangetekend opzeggen omdat mij abonnement afloopt binnenkort. Het is te belachelijk voor woorden hoe je daar behandeld wordt. Een service om de mensen het geld uit de beurs te kloppen en niets voor je kunnen doen. Maar ja ze vergeten dat ze altijd verliezen door de klant in het harnas te jagen . Er zijn meer aanbieders. Ze kunnen nog wat leren van Tiscali die mij altijd correct heeft geholpen. Zit nog vast aan dit abonnement tot April dus kan ik gelukkig de keus maken eventueel over te stappen naar een andere provider.

Telfort dit willen de mensen in Nederland niet.

Behandel de klant serieus en scheep ze niet af met een nummer van 0.30 cent per minuut dat we niets voor u kunnen doen en te zeggen morgen maar weer bellen en dan moet u zeggen dat het lang duurt dat uw account niet werkt dan zouden we misschien wel wat voor u kunnen doen. Wat een antwoorden van een service die zich Klantenservice Telfort noemt.

p.s heb dit bericht ook 2 weken gelden op de Tiscali site gezet.

Vandaag weer gekeken op mijn account maar nog steeds de melding:

Wijziging in uitvoering

Er is reeds een wijziging in uitvoering, waardoor er op het moment niet nog een wijziging kan plaatsvinden.Frown

data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstappen lukt niet!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing : 5 09 jan 2017
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router : 2 23 dec 2016
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen : 2 13 nov 2016
kan niet meer downloaden met telfort Usenet : 2 12 nov 2016
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... : 5 12 aug 2016