obey-robots.txt
24 Februari 2018, 00:57
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Geen internet door verhuizing

Ptrv
Wat een ellende met Telfort de laatste 7 weken. Medio december contact gehad met ene [verwijderd] van administratie dat ik m abonnement op wilde zeggen, omdat ik ging verhuizen. Daarnaast wilde ik stoppen omdat ik een totaalpakket bij Ziggo wilde afsluiten ivm sport1. Echter kwam ik er achter dat ik niet voordeliger uit zou zijn. Vervolgens heb ik teruggebeld om m opzegging om te zetten in een verhuizing. Om m als klant tevreden te houden stelde deze [verwijderd] me voor dat ik een korting tegemoet kon zien van 10 euro per maand voor de aankomende 3 maanden. Uiteraard vond ik dat prima als mijn verhuizing maar geregeld zou worden.

Ik ben nu zeven weken verder en heb nog steeds geen internet. Ik sta nog steeds op m oude adres ingeschreven en m nieuwe adres heeft nog steeds geen signaal. Hoe kan dit? Ik heb in totaal 10 x aan de telefoon gehangen tegen een tarief van €0,30 per minuut met een gemiddelde duur van 15 minuten, reken uit m kosten!

Samenvattend komt m probleem op het volgende neer: korting invoeren duurde 3 weken, verhuizing is vervolgens niet doorgevoerd door technische fout in systeem Telfort, na meerdere telefoontjes zou er een spoedverhuizing doorgevoerd worden, omdat het al veel te lang duurde. Zo'n 2,5 week geleden wist deze [verwijderd] me te vertellen dat diezelfde week of het begin van de daaropvolgende week ik zeker een signaal zou ontvangen. Inmiddels ben ik 1,5 week verder en heb nog steeds geen signaal!!
Daarom vandaag weer gebeld en wederom gevraagd naar [verwijderd]. Het voortslepende probleem wederom aan haar voorgelegd en vervolgens verbind ze me zonder nog iets te zeggen door naar de technische service, die me niet kunnen helpen omdat ze geen signaal zien op m nieuwe adres. Op dat moment heb je als kant echt zoiets van what the .... is this! Volgens mij ben ik klant en betaal ik iedere maand netjes m geld.

Inmiddels weet ik echt niet meer hoe ik het voor elkaar moet krijgen dat ik over internet kan beschikken, vandaar deze poging. Saillant detail: ik kan m contract ook niet meer opzeggen, omdat deze rond 20dec opnieuw is afgesloten en de opzegtermijn is 1 week. Aangezien ik toen nog niet wist dat het zo lang zou duren heb ik geen gebruik gemaakt van deze optie.

Wie kan mij helpen??

Grt

Pieter

[Edit] Naam Telfort medewerker verwijderd.
Gewijzigd door Franzki op 27 januari 2010, 11:11

Telfort webcareteam
Graag ontvang ik uw oude en nieuwe postcode+huisnummer per PB om uw situatie te kunnen onderzoeken.

Hugo
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Telfort webcareteam
Gegevens ontvangen, ik zie al waarom het fout loopt en ga voor u aan de slag.
Als ik meer weet breng ik u op de hoogte.

Hugo
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Ptrv
Is er al iets meer bekend? Volgens mij zijn de gegevens ook verwisseld tussen ondergetekende en de bewoonster op mijn oude adres. Zij heeft namelijk een brief ontvangen tav van haar naam met de mededeling dat ze gaat verhuizen naar hoogheem 169 (mijn nieuwe adres).

In afwachting op reactie,

Grt Pieter

Telfort webcareteam
De oplevering van uw verbinding staat voor vandaag gepland.
Ik zal wel even nagaan waarom de bewoner van uw oude adres nog een brief heeft ontvangen, da's natuurlijk niet de bedoeling..

Wouter

Ptrv
Eindelijk vanaf maandag internet, dank daarvoor! Moet wel ff kwijt dat ik aan de telefoon telkens te horen kreeg dat het drie weken zou duren terwijl het nu in drie dagen is geregeld! Toch wel typisch...

Telfort webcareteam
Da's niet typisch, dat gebeurt er al wij van webcare alle geautomatiseerde processen negeren, alles handmatig doorvoeren en aan bureau's van mensen gaan staan zeuren. Smile

Mooi dat het gelukt is!

Hugo

Ptrv
Ok thnx. Weet nu ook dat ik het beter via deze weg kan doen ;)

Nog één vraag: kan ik de maand januari declareren? Daar ik geen internet heb ontvangen, maar wel betaald heb.

Grt

Telfort webcareteam
Done. Dit bedrag wordt in mindering gebracht op de volgende factuur.

Hugo

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen internet door verhuizing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen TV signaal Algemeen 2 18 december 2016, 17:23
Playstation 3 maakt geen verbinding WiFi 2 03 maart 2016, 18:54
Geen tv en telefoon en internet heeel traag Storing 2 29 februari 2016, 19:53
internet snelheid Snelheid 5 26 augustus 2015, 15:10
internet buitenland bundel Klacht over Telfort 1 09 augustus 2015, 22:57
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly06:40:10
Steun ons
Voordeelcode: happy2018 I-Telligent Usenet