obey-robots.txt
21 Oktober 2018, 02:02
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld model en beschrijf je tip of truuk!
 Onderwerp afdrukken

Simlock van Telfort in Belgie

christiaan_01
Beste,

Ik heb een gsm (Sony Ericsson z310i) in Nederland gekocht met een Simkaart van Telfort, en een simlock. De gsm is al zo'n 2jaar geleden gekocht. Ik woon in Belgie, maar woon dicht bij de Nederlandse grens, en aangezien ik in Nederland studeerde leek een Nederlandse gsm me wel handig. Ik heb hem uiteindelijk niet veel gebruikt, en mijn nummer is definitief verwijderd.

Ik kan niet inloggen op Telfort. Mijn postcode wordt niet geaccepteerd, en mijn nummer wordt ook niet herkend (waarschijnlijk omdat het verwijderd is).

Hoe kan ik aan de unlock-code voor deze gsm komen? Normaal gezien moet je die na 1jaar toch altijd zo kunnen opvragen. Mij lukt dat dus niet, omdat ik niet kan inloggen, of telfort kan contacteren.

Iemand die kan helpen?

Alvast bedankt,

Christiaan

christiaan_01
Na het opsturen van al mijn gegevens: IMEI, 06-nummer, en Simkaart-nummer blijkt dat ik een Lebara-gebruiker ben.
Ik heb hier nog nooit van gehoord, laat staan dat ik lid ben..

Wat nu gedaan?

Ik heb de klantenservice van Telfort natuurlijk weer gecontacteerd, maar dit kan makkelijk weer een dagje duren... Word ik een beetje vervelend van.
Gewijzigd door christiaan_01 op 25 januari 2010, 16:57

Franzki
Ik heb even geGoogled op Lebara. Dit is blijkbaar een telecom provider. Zo te zien verkopen ze alleen SIM-kaarten en geen toestellen.

Als je een toestel hebt dat van Telfort komt, moet Telfort het gewoon kunnen unlocken op basis van het imei-nummer.

christiaan_01
Ik had het al gegoogled, maar zie geen link met telfort.
Hoe kan Telfort mij als Lebara-klant zien, terwijl ik gewoon een telfort mobiel en sim heb gekocht...

Franzki
Weet je zeker dat je niet het SIM-kaart nummer van een Lebara SIM-kaart hebt gestuurd?

Nogmaals... Telfort zou het toestel ook op basis van imei moeten kunnen unlocken. En als het toestel van Telfort afkomt moet het imei-nummer daar bekend zijn.

christiaan_01
Nee, ik heb nog nooit van Lebara gehoord, en heb er ook geen sim van. Maar ze zullen me vast wel kunnen helpen. 't Duurt alleen zo lang

christiaan_01
Nu krijg ik weer een reactie van de klantenservice te horen wat het betekent dat mijn nummer verwijderd is. Blijkbaar is de klantenservice geautomatiseerd. Dat werkt niet echt prettig als je in een uitzonderlijk geval terecht gekomen bent.

christiaan_01
Kan niemand hier mij toevallig de unlockcode bezorgen?

De klantenservice blijft zeggen dat ik van Lebara ben...

christiaan_01
Nou... weer een mailtje van de klantenservice, met uiteindelijk de juiste unlockcode.

Dit topic mag dus dicht.

Bedankt, Tabitha en Franzki voor jullie hulp!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Simlock van Telfort in Belgie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wilfried Drie...11:27:33