obey-robots.txt
22 Juli 2018, 12:57
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Verhaal met een staartje!

freeman
Eind 2006 heb ik een klacht gestuurd naar telfort over een lopend GSM-contract. Tijdens deze klachtenprocedure is het betalingtraject van mijn kant gestaakt en het incassotraject van Telfort is toen ook gestaakt. We zouden er samen uitkomen en dat is toen ook gelukt (dacht ik). Het contract is toen door beide partijen voortijdig opgezegd met als voorwaarde dat het openstaande bedrag tot de datum van opzegging betaald zouden worden. Dit is toen ook gebeurd en mijn contract is voortijdig doot beide partijen beeindigd.

Nu in 2009/2010 ben ik zeer verast met een BKR-A2 melding achter mijn naam met een te vorderen bedrag van 0,-.
Deze melding is geregistreerd één dag voor het voortijdig beeindigen van mijn contract.

Wat kan ik hiermee? En is hier iemand die dit herkend? Waarom een BKR-melding terwijl zelfs het incassobureau door telfort is teruggeroepen en het incassotraject is stilgelegd?

Rick

EdP
Stoppen met betalen is meestal een garantie voor een BKR notering. Als je even de Zoek functie gebruikt met steekwoord BKR zul je een aantal andere gevallen zien. Soms is er nog iets aan te doen.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Telfort webcareteam
Beste Freeman,

Graag ontvang ik in een PB uw gegevens (06-nummer of klantnummer).

Ik ga dan het e.e.a. voor u uitzoeken.

Remco
Telfort webcare
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

freeman
Ik wil hierbij het webcareteam (Daphne) bedanken voor de hulp en het oplossen van mijn probleem.

Het "Verhaal met een staartje" eindigt als een "Verhaal met een goed eind".

Gr Rick

EdP
Dank dat je het nog even terugmeldde.
Het oprichten van het Webcare team is een van de beste beslissingen geweest van Telfort. Je moet er toch niet aan denken dat dit team er niet zou zijn ... Shock
Als ik Telfort een ideetje aan de hand zou mogen doen, dan zou het wel zijn dat de héle klantenservice vervangen wordt door mensen zoals zij!
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verhaal met een staartje!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly03:05:49
| Tigetje14:01:49