obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Overstap Telfort pre naar HI Sim-Only
Viking
Hallo,

Gisteravond heb ik een hele avond gebeld met allerlei klantenservices maar kreeg van niemand hulp!
Ik ben overgestapt van Telfort Prepaid naar HI Sim-only. De servicemederwerker vertelde mij dat ik mijn telefoon niet simlock vrij hoefde te maken. Telfort en HI zijn allebei van KPN, zo was zijn argument.

Nu is gisteren mijn oude nummer overgezet en ik wilde mijn nieuwe SIMkaart gaan gebruiken. Na invoering van de pincode kreeg ik de melding: SP-BLOKKERING. Ik neem aan dat dit de SIM-lock is???

Daarom wil ik nu alsnog mijn SIMLock laten verwijderen, maar nu heb ik een probleem! Telfort herkent mij niet meer als klant, omdat mijn nummer naar HI is overgegaan. En als ik bij HI mijn unlockcode aan vraag moet ik 68 euro betalen omdat ik nog maar één dag lid ben. Terwijl ik al meer dan een jaar Telfort gebruiker was!!!

Kan iemand mij alsjeblieft een wijze raad geven. Hoe ga ik hiermee om en hoe kan ik het snelst mijn telefoon weer bruikbaar krijgen? Is er een manier om mijn telefoon alsnog te unlocken???

Groet,
Viking

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstap Telfort pre naar HI Sim-Only', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen : 9 24 jan 2017
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing : 5 09 jan 2017
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router : 2 23 dec 2016
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie : 3 14 nov 2016
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen : 2 13 nov 2016