obey-robots.txt
25 September 2018, 04:52
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Wlan loopt vast met Nieuwsgroep

ridito
Ik heb sinds kort een abbo op nieuwsgroepen.
Met Torrents heb ik nooit problemen gehad,maar sinds ik nieuwsgroepen gebruik loopt mijn Wlan netwerk vast.
Ik moet echt mijn router uitzetten en dan doet hij het weer.Zodra ik AltBinz weer aanzet en hij gaat flink gaat downloaden loopt hij na een aantal minuten weer vast.
Met kabel aangesloten op mijn router heb ik dat probleem niet en gaat het downloaden probleemloos.
Het is alleen met hoge download snelheid op wlan .
Gegevens:
Telfort ADSL 20 Mb
Zyxel P-2602HW-D1A
Windows 7
AltBinz
EwekaShock

Franzki
Ik heb hetzelfde probleem ooit gehad met een "oude" draadloze Zyxel... met het nieuwe zilveren modem heb ik de problemen nog niet gezien.

Kun je eens een inloggen in je modem en dan kijken naar de processorbelasting (CPU Usage) op het moment dat je gaat downloaden. Gewoon steeds vernieuwen en kijken hoe hoog deze komt.

ridito
Ik heb de zilver modem.
Ik heb daarnet de firmware vernieuwt en ga morgen kijken of het helpt.
Mvg

Franzki
Firmware vernieuwen is altijd een goede zaak omdat de nieuwe Zyxel firmwares meestal stabieler zijn.

Let wel op dat je niet de nieuwe BETA firmware pakt... die is nog redelijk experimenteel en kan voor nieuwe problemen zorgen.
Gewijzigd door Franzki op 03 januari 2010, 21:59

ridito
Nou ik heb het geprobeert .
De router blijft het doen,ik heb wel de snelheid verlaagt naar 15mb ander is er niet meer te internetten.Maar ik heb nu 2 DVD's gedowload en de Wlan is er nog niet een keer uitgevlogen.
Alsvast bedankt en als het goed blijft laat ik het hierbij anders kom ik er op terug.
P.s. Voor mensen met hetzelfde probleem,ik heb de firmware van de website van telfort onder Faq.
Niet bij Zyxel daar is het niet te vinden.Cool

Franzki
Fijn dat het opgelost lijkt!

Voor alle duidelijkheid... het is altijd het beste om de Telfort versies van de Zyxel-firmware te gebruiken omdat die geoptimaliseerd zijn voor gebruik met Telfort.
Gewijzigd door Franzki op 04 januari 2010, 20:05

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wlan loopt vast met Nieuwsgroep', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing internet, Vast bellen en Interactieve TV ? Nijmegen en omst... Telfort Mobiel internet snelheid en storingen 1 04 oktober 2014, 16:10
Vast bellen via Siemens C470IP Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. 7 11 januari 2013, 10:45
Vast bellen via wifi Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. 3 26 september 2012, 23:09
Modem P-2601HN-F1 loopt meerdere malen per dag vast Opleveringsproblemen 2 03 juli 2012, 19:15
Storing ADSL (internet en vast bellen), regio Nieuw Vennep Algemeen 1 22 september 2011, 22:26
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly21:32:39