obey-robots.txt
24 Juni 2018, 03:24
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Geen internet.

herfst
Ik heb op 9 november 2009 internet 20MB aangevraagd. Ik heb hier op 10 november 2009 al een bevestiging van gehad. Het zou 4 tot 6 weken duren, maar het is inmiddels 18 december en ik heb nog steeds geen internet. Ik kan ook niet zien wat de status van mijn aanvraag is, want als ik de status wil opvragen staat er steeds: Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het ophalen van je gegevens. Probeer het later nog eens door opnieuw in te loggen.
Ik heb inmiddels al verschillende keren de helpdesk gebeld met de vraag waarom ik mijn status niet kan zien, hoever het met mijn bestelling staat en wanneer ik internet kan verwachten, maar ben geen steek verder gekomen. Iedere keer zeggen ze: We zoeken het uit en bellen u dan (datum) terug, maar dat gebeurt dus nooit. Bovendien duren die gesprekken lang, want dan moeten ze weer wat uitzoeken of word ik doorverbonden met een andere afdeling, maar ik word er niks wijzer van. Ik kan er dus niet achter komen waarom ik de status van de bestelling niet kan zien en ook niet wanneer ik internet zal hebben en bij Telfort schijnt ook niemand me dat te kunnen vertellen.
Iemand tips wat ik kan doen?

herfst
Is er misschien iemand die me kan vertellen waarom ik de status van mijn aanvraag niet kan zien? Bij de klantenservice zeggen ze steeds dat ze het in orde maken, maar dat gebeurt dus niet. Ik vul mijn bestelnummer, postcode en huisnummer in, maar er komt nog steeds (al sinds 10 november 2009) te staan: Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het ophalen van je gegevens. Probeer het later nog eens door opnieuw in te loggen.
Ik baal ervan dat ik nog steeds geen internet heb. Op de website van Telfort staat: De levertijd van Telfort internet is 4 tot 6 weken. Ik zou dus inmiddels internet moeten hebben, maar helaas niet dus. Ik moet nu steeds naar familie of vrienden als ik wil internetten.
Vandaar dat ik graag wil weten wat de status van mijn bestelling is. Ik kan het op hun website dus niet zien en ook de klantenservice (ik heb meerdere keren gebeld) kan het me niet vertellen.
Doe ik iets fout of zijn er meer mensen die hun status niet kunnen zien?
Gewijzigd door herfst op 21 december 2009, 11:12

EdP
Het lijkt mij waarschijnlijk dat er administratief is mis is gegaan met je aanvraag.
Wat precies kan alleen een Telfort medewerker zeggen; hopelijk zal Webcare dit bericht zien en het verder oppakken.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

herfst
Ja ik hoop dat je gelijk hebt en dat Webcare het verder zal oppakken.

Wellicht is het een administratieve fout, maar als ik de klantenservice bel krijg ik daar geen duidelijkheid over. Het is net of niemand bij Telfort weet wat op dit moment de status van mijn bestelling is en wanneer ik over internet zal beschikken, hoewel ze dat toch in de computer zouden moeten kunnen zien.

Webcare? Kunnen jullie iets voor me doen?

Telfort webcareteam
Graag ontvang ik uw postcode en huisnummer via PB om naar uw probleem te kijken.

Hugo
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

herfst
Hallo,

Ik heb inmiddels internet dankzij het webcare team. Hartstikke goed geholpen.
Ik gebruik nu nog een oude modem die ik nog had staan, maar het werkt.
Dus mijn probleem is opgelost, nu alleen nog de modem ontvangen en dan is het helemaal opgelost.

Bedankt Hugo.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen internet.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen TV signaal Algemeen 2 18 december 2016, 17:23
Playstation 3 maakt geen verbinding WiFi 2 03 maart 2016, 18:54
Geen tv en telefoon en internet heeel traag Storing 2 29 februari 2016, 19:53
internet snelheid Snelheid 5 26 augustus 2015, 15:10
internet buitenland bundel Klacht over Telfort 1 09 augustus 2015, 22:57
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly08:15:41