obey-robots.txt
26 April 2018, 17:01
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

alweer storing

smorrie
Goedemorgen, het is weer zover met een storing (gebied westland).

Weten jullie een mogelijkheid om telfort hierover in te lichten, vind het eigenlijk belachelijk dat je op zondag geen storing kan melding, Storing is al aan de gang vanaf half 3 vannacht. Dit is al de 4e storing in nog geen 3 weken, wordt het een beetje zat eerlijk gezegd.

hoop dat jullie me een storingsnummer kunnen geven waar het gemeld kan worden.

En wat zijn we blij dat we nog een usb stick hebben hier voor laptop.

Alvast bedankt.

smorrie
klopt en geven andere de schuld, dan weer KPN dan woon je weer tever van de wijkcentrale. Oke dat je niet de volledige snelheid haalt overal is daar aan toe. Maar laat dan wel de verbinding goed zijn.

Liberty
Hier heeft het gewerkt tot ongeveer 9.45 uur, ligt nu ook compleet eruit postcode 6004
Het begon vanmorgen dat er een aantal webpagina's het niet meer deden.
Na 2 keer modem herstart geen IP adres meer gekregen.

Ik las op de website van Telfort dat er ergens in Nederland onderhoud aan het netwerk was, meestal tijdens onderhoud gaat er wat mis.
Waarschijnlijk nu weer.
Sinds 29 april 2008 Telfort internet. Tevens voip telefonie via smsdiscount en verder heb ik nog KPN budget en voip nr. van budgetphone voor binnenkomende gesprekken. Dus 2 telefoonnummers voor buitenaf. Valt internet uit ben ik nog bereikbaar via de vaste lijn van KPN.
update: vanwege een verhuizing vanaf 29 mei 2009 geen KPN meer bel met VOIP via SMS discount. Inkomende gesprekken via een voip nr. van Budgetphone.

nluc
Ook weer hier raak in PC 1613 gebied, lijkt weer een herhaling van de vorige week.
Weer het modem resetten, en dan hopen dat je 5 minuten wat kunt doen, en vervolgens weer er uit.

Nota bene nog pas nog een email ontvangen van Telfort dat alles nu onder controle zou zijn.
Dus wat er nu weer an de hand is.??

Hopende komt dit bericht over voordat alles er weer uit ligt.
Toch maar even kopiëren en plakken voordat ik dit hele verhaal weer opnieuw moet gaan typen.

Zo betrouwbaar is dit nu. Sad

Liberty
Inmiddels werkt internet weer zonder modem hoeven te herstarten.
Heeft zichzelf weer opgelost.

Ik zal de stick maar in de buurt houden want je weet maar nooit.Sad
Sinds 29 april 2008 Telfort internet. Tevens voip telefonie via smsdiscount en verder heb ik nog KPN budget en voip nr. van budgetphone voor binnenkomende gesprekken. Dus 2 telefoonnummers voor buitenaf. Valt internet uit ben ik nog bereikbaar via de vaste lijn van KPN.
update: vanwege een verhuizing vanaf 29 mei 2009 geen KPN meer bel met VOIP via SMS discount. Inkomende gesprekken via een voip nr. van Budgetphone.

obionenairobi
hier postcode 3411 ook weer geen verbinding
a 3 x gereset en nog niks.
Van werken zal wel niets komen :-)

Ik zit net de mail van telfort nog een keer te lezen, erg grappig allemaal :-(

Inmiddels hebben wij een oplossing aangebracht. Sinds die tijd is er geen nieuwe uitval van de verbinding als gevolg van deze verstoring geconstateerd. Uiteraard blijven wij 24 uur per dag, 7 dagen per week toezicht houden op onze apparatuur.
Gewijzigd door obionenairobi op 13 december 2009, 11:23

Telfort webcareteam
Er is op dit moment een storing bij een deel van onze klanten gaande, geografisch verspreid dus niet regio gebonden. We zijn bezig dit zo snel mogelijk op te lossen.
Zie ook de melding op ons storingsoverzicht.

Wouter
Gewijzigd door Telfort webcareteam op 13 december 2009, 13:33
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Garfy
Wel jammer dat dit nu zo al een paar weken gaat.
Het wordt zo door jullie wel gemakkelijk gemaakt over te stappen naar een concurrent. Niet dat het daar veel beter zal zijn, maar problemen die zo lang aanhouden geven te kennen.

Redudant uitvoeren van een netwerk, zou mogelijk een deel van de problemen verhelpen!!

Garfy
Mogelijk dat je naast een internetpagina met storingsoverzicht, btw: hoe kom ik daarbij als ik geen internet heb Pfft; zou het ook niet slim zijn SMS te sturen op het moment dat er een storing is? En dan met verwachte oplossingstijd, niet van dat slappe, ja we weten niet wanneer.

Druk op de ketel houden!!

EdP
Ja Garfy, dat zijn toch wel een beetje kansloze stellingen.

Garfy schreef:
Redudant uitvoeren van een netwerk, zou mogelijk een deel van de problemen verhelpen!!

Tuurlijk, KPN gaat nu ogenblikkelijk heel Nederland voorzien van dubbel uitgevoerde centrales en gaat heel Nederland opengraven om een extra verbinding aan te leggen. Ik zie het nu al voor me.

Garfy schreef:
Mogelijk dat je naast een internetpagina met storingsoverzicht, btw: hoe kom ik daarbij als ik geen internet heb Pfft; zou het ook niet slim zijn SMS te sturen op het moment dat er een storing is? En dan met verwachte oplossingstijd, niet van dat slappe, ja we weten niet wanneer.

Wat had je liever gehad; dat Telfort het maar niet post op internet omdat jij dat toch niet kunt openen?
En al die mensen dan die via hun werk of telefoon of buren wél kunnen kijken wat er aan de hand is?
En hoe dacht je dat Telfort kan weten op welke locaties er exact een storing is en welke 06-nummers daarbij horen?
Enne ... dacht jij dat je van storingen kunt voorspellen wanneer ze verholpen zijn?

Jouw opmerkingen vallen wat mij betreft in het bakje "even m'n hart luchten" en getuigen van weinig realiteitszin.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'alweer storing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
storing Algemeen 3 20 april 2016, 14:55
Storing internet, Vast bellen en Interactieve TV ? Nijmegen en omst... Telfort Mobiel internet snelheid en storingen 1 04 oktober 2014, 16:10
Storing Enschede Storing 1 16 augustus 2014, 10:47
storing email (SMTP server) Werkzaamheden 1 27 juli 2013, 09:33
Storing nieuw abo mobiele data sinds 1/5 Storing 2 01 juni 2012, 15:13
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly07:48:04
Steun ons
Youfone