obey-robots.txt
21 Februari 2018, 12:10
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Nummerportering probleem

mvanzandvoort
Goedemorgen allen,

Sinds vorige week heeft mijn vrouw een simonly abonnement bij Telfort afgesloten en zij probeert nummerportering aan te vragen via mijntelfort.nl
Het formulier op de website geeft echter iedere keer na het invoeren van de bevestigingscode die via SMS op het tijdelijke nummer binnenkomt de melding dat het nummer wat wij willen laten porteren niet als zodanig geregistreerd staat bij de oude provider (t-mobile)
Nu heb ik contact gehad met t-mobile hoe het nummer bij hun geregistreerd staat en zij zeggen tegen mij gewoon als t-mobile.
Kies ik op het formulier voor t-mobile dan kloppen de eerste 8 postities van het simkaartnummer niet. Bij t-mobile begint dit met PP893116.
Ons simkaartnummer begint echter met 893120. Dit omdat het in het verleden een orange simkaart was.
Kies ik in hetzelfde voor tmobile (voormalig orange) of voor Orange dan kloppen de eerste postities wel, echter krijg ik na het versturen de melding over de verkeerde registratie.

Met dit probleem gisterenavond de helpdesk gebeld en het probleem uitgelegd. De beste man die ik aan de lijn kreeg kwam er ook niet uit en zou het probleem doorzetten naar de afdeling nummerbehoud. Op mijn vraag of en wanneer ik daar nog wat van zou horen kon hij geen antwoord geve, behalve, als u volgende week nog niks heeft gehoord dan moet u zelf nog even terugbellen en blijft u vooral proberen de portering via het formulier aan te vragen.

Het is toch bijna van de zotte dat als ik foutmeldingen krijg bij een aanvraag ik het toch moet blijven proberen, alsof de programmatuur ineens vanzelf besluit dat de aanvraag toch goed is.

Zijn er nog meer die met dit probleem te maken hebben (gehad)?
Ik hoop wel dat de porteringsaanvraag binnen een week goed doorkomt, dan hoef ik i.i.g. niet nog een maand extra aan t-mobile te betalen.

Gr,
Marcel

mvanzandvoort
Nou, deze avond toch nog maar een keer met de helpdesk gebeld en het probleem nogmaals uitgelegd.
Tot mijn grote verbazing vertelde de medewerker mij dat het geen enkel probleem was om het nummerbehoud via de telefoon aan te vragen, terwijl mij gisterenmiddag nog verteld werd dat het echt niet via de telefoon kon.
De aanvraag zou nu dus gedaan moeten zijn.
We wachten af op de bevestiging.

Gr,
Marcel

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nummerportering probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
netwerkadapter probleem Algemeen 1 16 november 2012, 21:52
P-2812HNU-F1 probleem in de nacht Eigen netwerk achter het Telfort modem 1 14 augustus 2012, 00:18
wifi probleem nieuwe modem WiFi 3 20 maart 2012, 17:04
Laptop Wifi probleem op 802.11 b/g/n op 802.11 b/g gaat het goed WiFi 3 28 november 2011, 17:49
Geen goede VOIP-verbinding: probleem van Zyxel? of anders oplossen... Hardware instellingen 6 09 maart 2011, 00:05
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly04:56:01
| fveerman14:15:01
Steun ons