obey-robots.txt
28 Juli 2017, 08:56
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Niet vooruit te branden

nluc
Hallo,

Ik heb sinds kort een zeer trage verbinding.
Is er weer een storing bezig, ondanks dat ik niets kan ontdekken op de telfort site?

Zijn er meer mensen met deze problemen?

Ik zit in pc gebied 1611.
 
Telfort webcareteam
Ik merk het aan het aantal keren dat dit bericht geplaatst is. Heeft u dit probleem op meerdere computers? Bedraad of draadloos? Kunt u de modem wel snel bereiken? Welke snelheid ziet u in de webinterface? Is de snelheid ook laag bij het downloaden van het 100mb bestand vanaf de ftp?

Wouter
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.
 
nluc
Het feit dat het bericht 2x geplaatst is kwam omdat de verbinding vreemd reageerde met een blauw scherm binnen deze website, dus niet te verwarren met de bekende blue screens van windows.

De boel leek gewoon vast te lopen, dus probeerde ik het opnieuw.

Af en toe lijkt het weer wat sneller, maar daarna duurt het weer een eeuwigheid voordat de pagina gevuld word.

Ik werk met een gewoon zyxel modem, niet draadloos het zilverkleurige model.

Nu lees ik wel ergens anders dat er nieuwe firmware zou zijn, maar dit zegt mij eigenlijk niets.

Heeft dit daar misschien iets mee te maken?
 
nluc
Deze resultaten krijg ik te zien als ik een speedtest doe.

647450604

Lijkt mij wel weer erg snel, dus moet er ergens iets niet kloppen.

En overigens krijg ik steeds weer dat blauwe scherm nadat ik op verzenden heb geklikt, zodat ik via een nieuwe tab binnen de browser weer naar deze website moet gaan op mijn antwoord te kunnen zien.
Gewijzigd door nluc op 09 december 2009, 18:17
 
Telfort webcareteam
Kunt u een traceroute van telfort.gebruikers.eu maken?
Dus Start -> Uitvoeren -> cmd -> tracert gebruikers.eu

Wouter
Gewijzigd door Telfort webcareteam op 09 december 2009, 18:32
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.
 
nluc
Microsoft Windows XP [versie 5.1.2600]
(C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.

C:\Documents and Settings\Eigenaar>tracert gebruikers.eu

Bezig met het traceren van de route naar gebruikers.eu [91.198.106.226]
via maximaal 30 hops:

1 1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.254
2 16 ms 16 ms 16 ms 195-240-223-254.ip.telfort.nl [195.240.223.254]

3 16 ms 15 ms 16 ms 172.26.43.113
4 * * * Time-out bij opdracht.
5 19 ms 18 ms 19 ms ve81.br5.as16243.net [217.114.100.8]
6 22 ms 25 ms 24 ms equinix2.oxilion.net [77.222.66.138]
7 20 ms 20 ms 20 ms cir1.ar1.zwl.oxilion.net [93.186.191.5]
8 21 ms 21 ms 21 ms gebruikers.eu [91.198.106.226]

De trace is voltooid.

C:\Documents and Settings\Eigenaar>

Bedoelde U dit?
 
Franzki
Een mooie tracert...

Voor wat betreft de snelheid van dit forum... ik maak het zelf ook wel eens mee dat het forum blijft hangen op blauwe schermen, bijvoorbeeld bij inloggen/uitloggen.

Ik zou dit forum wat dat betreft dus niet als maatstaf nemen. Misschien is het wat trager vanwege de stijgende populariteit. Wink
 
nluc
Wat verteld deze tracert eigenlijk, en waarom werd dit gevraagd?
 
Franzki
De tracert laat de stappen zien tussen jouw pc en de website die je bezoekt.

Met de tracert kun je zien of er een probleem zit in één van de tussenstappen en waar het dan fout gaat.

Op het eerste gezicht lijkt er niet veel raars gezien.

En de problemen met het forum zitten niet alleen bij jou (zie mijn andere post).


[EDIT]

Hieronder mijn tracert ter vergelijk:

C:\Documents and Settings\Frans>tracert gebruikers.eu

Bezig met het traceren van de route naar gebruikers.eu [91.198.106.226]
via maximaal 30 hops:

1 35 ms 99 ms 99 ms speedtouch.lan [192.168.1.254]
2 19 ms 19 ms 19 ms xx-xx-xx-xx.ip.telfort.nl [xx-xx-xx-xx]
3 19 ms 19 ms 19 ms 172.26.43.117
4 * * * Time-out bij opdracht.
5 22 ms 22 ms 22 ms ve81.br5.as16243.net [217.114.100.8]
6 23 ms 22 ms 23 ms equinix2.oxilion.net [77.222.66.138]
7 24 ms 24 ms 24 ms cir1.ar1.zwl.oxilion.net [93.186.191.5]
8 24 ms 23 ms 23 ms gebruikers.eu [91.198.106.226]

De trace is voltooid.

Gewijzigd door Franzki op 09 december 2009, 20:09
 
nluc
Dank je, ben ik weer iets wijzer.

En ik zag het al aan je andere topics waar je het over je blauwe schermen heeft.

Dus als het goed is, zou dit nu voorbij moeten zijn met die blauwe schermen.

Ik zie het zo, nadat ik op antwoord plaatsen heb geklikt.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Niet vooruit te branden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| bjck12:50:54
| SimOnly 1 dag
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet