obey-robots.txt
16 Juli 2018, 18:45
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Telfort Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Telfort internet verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken

Probleem met snelheidsmeting

korsow
Hallo, ik heb een vreemd probleem met mijn modem. Als ik een snelheidstest doe (b.v. www.speedtest.nl, www.speedtest.net, www.mordax.nl) dan doet hij de test, maar vlak daarna valt mijn ethernetverbinding uit. Ook als ik een groot bestand download (heb firefox geprobeerd te downloaden als test), dan valt de ethernet halverwege uit.

Het lichtje van de Ethernet gaat dan uit, maar de DSL en internet lampjes blijven branden. Ook kan ik gewoon de telefoon gebruiken. Mijn LAN verbinding is dus weg en ik moet dan de modem resetten door de stekker uit het stopcontact te halen. Als ik gewoon het aan-uit knopje duw, blijft de ethernet verbinding weg.

Heeft iemand enig idee waardoor dit komt? Ik heb helemaal niets aan de instellingen van de modem veranderd, dus hij is zoals ik em van Telfort heb gekregen.

Alvast bedankt,
Korsow

Puma
http://telfort.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=278

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem met snelheidsmeting', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
netwerkadapter probleem Algemeen 1 16 november 2012, 21:52
P-2812HNU-F1 probleem in de nacht Eigen netwerk achter het Telfort modem 1 14 augustus 2012, 00:18
wifi probleem nieuwe modem WiFi 3 20 maart 2012, 17:04
Laptop Wifi probleem op 802.11 b/g/n op 802.11 b/g gaat het goed WiFi 3 28 november 2011, 17:49
Geen goede VOIP-verbinding: probleem van Zyxel? of anders oplossen... Hardware instellingen 6 09 maart 2011, 00:05
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly09:28:56