obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
inloggen mijn telfort lukt niet
gbruijn
Al geruime tijd probeer ik in te loggen in mijn telfort en krijg ik iedere keer een ander bericht. E-mail naar Telfort komt ook niet door. Ik heb gebeld en kreeg een nieuwe inlogcode die ook niet werkt. Bij de telfort-shop wisten ze er ook geen raad mee en hebben het probleem gestuurd naar een specialist. Dit is nu twee weken geleden en nog steeds heb ik geen antwoord.
Ik heb een Samsung M150 prepaid telefoon (via KPN) , langer dan 1 jaar met voldoende beltegoed. Ik kan bellen en ook gebeld worden. Nu wil ik een unlock code aanvragen en dat kan dus niet. Kunt u mij helpen? Waar kan ik mjn telefoonnummer vermelden?
 
data-full-width-responsive="true">
Telfort webcareteam
Beste gbruijn,

U kunt in een PB uw 06-nummer of klantnummer aan ons kenbaar maken. Tevens wil ik u vragen om het incidentnummer van uw e-mail aan Telfort te vermelden.

Ik ga dan het e.e.a. voor u uitzoeken.

Remco
Telfort webcare
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.
 
gbruijn
Mijn tel.nr. heb ik in een pb verstuurd. Van telfort heb ik nooit iets schriftelijk ontvangen dus ik heb daar geen nummer of ander bewijs van. Mijn e-mails zijn dus duidelijk niet overgekomen.
Een nieuw wachtwoord heb ik op 24-11 gekregen, dat werkt ook niet en verder heb ik niets .
 
Telfort webcareteam
Beste gbruijn,

Uw 06-nummer was in dit geval voldoende.

U kon niet inloggen in Mijn Telfort omdat uw status verkeerd in ons systeem stond. Ik heb de status inmiddels aangepast.

Dit betekend dat u over ongeveer 3 uur (om technische redenen) weer kunt inloggen in Mijn Telfort. U dient wel een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Remco
Telfort webcare
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.
 
gbruijn
Hartelijk dank. Het is bijna goed, behalve het typenr. van de telefoon. Ik heb een M150 en niet meer de C450 want die is ingewisseld bij de Postbank. De andere nummers van simkaart, IMEI en PUK kloppen dan waarschijnlijk ook niet (ik heb een ander IMEI nr. genoteerd) Kunt u s.v.p. nog nagaan hoe dit nu zit? Het inloggen lukte in ieder geval wel.
 
gbruijn
Waarschijnlijk heb ik toch iets verkeerd doorgegeven. Het IMEI nr. en de juiste gegevens heb ik in een PB vermeld. Inloggen lukt wel maar of het verder juist is weet ik niet. Sorry voor deze fout van mij. Kunt u a.u.b. alles voor mij rechtzetten zodat ik de unlock code kan aanvragen?
 
Telfort webcareteam
Beste gbruijn,

U kunt het toestel-type zelf in Mijn Telfort aanpassen. U doet dit aan de hand van het imei-nummer.

Ik wil u vragen dit te proberen.

Het kan voorkomen dat een toestel niet wordt herkend, in dat geval ontvang ik hier graag bericht over.

Remco
Telfort webcare
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.
 
gbruijn
Ik heb dit al meerdere keren geprobeerd maar er staat nog steeds het oude type met het oude IMEI nummer. Een unlock code kreeg ik (vanzelfsprekend?) ook niet.
 
Telfort webcareteam
Beste gbruijn,

Bedankt voor uw bericht. Ik ga dit voor u uitzoeken.

Remco
Telfort webcare
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.
 
bruno001
Hallo Remco,

Mijn probleem is inmiddels opgelost door Daphne en een paar collega's, maar idd werkt de site Mijn Telfort niet.
Het is onmogelijk op enige manier de C450 te vervangen door de M150, niet per Email en niet direkt op de site.
Uit veel postings blijkt dat het een algemeen probleem is met alle ING toestellen die zijn vervangen.

Een aanpassing op de site zou veel gebruikers en ook jullie het leven een stuk eenvoudiger maken.
Bijna alle gebruikers hebben het toestel nu een jaar en voor een nieuwe SIMkaart, moet je unlockcode hebben, buiten de gebruikers via deze site zijn er natuurlijk nog veel meer mensen ongelukkig.
Een structurele reparatie zou moeten kunnen.

gr

Bruno
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'inloggen mijn telfort lukt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen : 9 24 jan 2017
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing : 5 09 jan 2017
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router : 2 23 dec 2016
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie : 3 14 nov 2016
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen : 2 13 nov 2016