Algemeen, maar niet gemeen.
inloggen mijn telfort lukt niet
|
gbruijn |
Geplaatst op 07 december 2009, 11:29
|

Activiteit

Berichten: 7
Lid sinds: 07 dec 2009
|
Al geruime tijd probeer ik in te loggen in mijn telfort en krijg ik iedere keer een ander bericht. E-mail naar Telfort komt ook niet door. Ik heb gebeld en kreeg een nieuwe inlogcode die ook niet werkt. Bij de telfort-shop wisten ze er ook geen raad mee en hebben het probleem gestuurd naar een specialist. Dit is nu twee weken geleden en nog steeds heb ik geen antwoord.
Ik heb een Samsung M150 prepaid telefoon (via KPN) , langer dan 1 jaar met voldoende beltegoed. Ik kan bellen en ook gebeld worden. Nu wil ik een unlock code aanvragen en dat kan dus niet. Kunt u mij helpen? Waar kan ik mjn telefoonnummer vermelden?
|
|
|
|
Telfort webcareteam |
Geplaatst op 07 december 2009, 12:23
|

Official van Telfort

Berichten: 1176
Lid sinds: 27 apr 2009
|
Beste gbruijn,
U kunt in een PB uw 06-nummer of klantnummer aan ons kenbaar maken. Tevens wil ik u vragen om het incidentnummer van uw e-mail aan Telfort te vermelden.
Ik ga dan het e.e.a. voor u uitzoeken.
Remco
Telfort webcare
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.
|
|
|
|
gbruijn |
Geplaatst op 07 december 2009, 16:47
|

Activiteit

Berichten: 7
Lid sinds: 07 dec 2009
|
Mijn tel.nr. heb ik in een pb verstuurd. Van telfort heb ik nooit iets schriftelijk ontvangen dus ik heb daar geen nummer of ander bewijs van. Mijn e-mails zijn dus duidelijk niet overgekomen.
Een nieuw wachtwoord heb ik op 24-11 gekregen, dat werkt ook niet en verder heb ik niets .
|
|
|
|
Telfort webcareteam |
Geplaatst op 08 december 2009, 09:11
|

Official van Telfort

Berichten: 1176
Lid sinds: 27 apr 2009
|
Beste gbruijn,
Uw 06-nummer was in dit geval voldoende.
U kon niet inloggen in Mijn Telfort omdat uw status verkeerd in ons systeem stond. Ik heb de status inmiddels aangepast.
Dit betekend dat u over ongeveer 3 uur (om technische redenen) weer kunt inloggen in Mijn Telfort. U dient wel een nieuw wachtwoord aan te vragen.
Remco
Telfort webcare
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.
|
|
|
|
gbruijn |
Geplaatst op 08 december 2009, 13:29
|

Activiteit

Berichten: 7
Lid sinds: 07 dec 2009
|
Hartelijk dank. Het is bijna goed, behalve het typenr. van de telefoon. Ik heb een M150 en niet meer de C450 want die is ingewisseld bij de Postbank. De andere nummers van simkaart, IMEI en PUK kloppen dan waarschijnlijk ook niet (ik heb een ander IMEI nr. genoteerd) Kunt u s.v.p. nog nagaan hoe dit nu zit? Het inloggen lukte in ieder geval wel.
|
|
|
|
gbruijn |
Geplaatst op 09 december 2009, 08:32
|

Activiteit

Berichten: 7
Lid sinds: 07 dec 2009
|
Waarschijnlijk heb ik toch iets verkeerd doorgegeven. Het IMEI nr. en de juiste gegevens heb ik in een PB vermeld. Inloggen lukt wel maar of het verder juist is weet ik niet. Sorry voor deze fout van mij. Kunt u a.u.b. alles voor mij rechtzetten zodat ik de unlock code kan aanvragen?
|
|
|
|
Telfort webcareteam |
Geplaatst op 09 december 2009, 10:45
|

Official van Telfort

Berichten: 1176
Lid sinds: 27 apr 2009
|
Beste gbruijn,
U kunt het toestel-type zelf in Mijn Telfort aanpassen. U doet dit aan de hand van het imei-nummer.
Ik wil u vragen dit te proberen.
Het kan voorkomen dat een toestel niet wordt herkend, in dat geval ontvang ik hier graag bericht over.
Remco
Telfort webcare
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.
|
|
|
|
gbruijn |
Geplaatst op 09 december 2009, 10:52
|

Activiteit

Berichten: 7
Lid sinds: 07 dec 2009
|
Ik heb dit al meerdere keren geprobeerd maar er staat nog steeds het oude type met het oude IMEI nummer. Een unlock code kreeg ik (vanzelfsprekend?) ook niet.
|
|
|
|
Telfort webcareteam |
Geplaatst op 09 december 2009, 14:08
|

Official van Telfort

Berichten: 1176
Lid sinds: 27 apr 2009
|
Beste gbruijn,
Bedankt voor uw bericht. Ik ga dit voor u uitzoeken.
Remco
Telfort webcare
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.
|
|
|
|
bruno001 |
Geplaatst op 10 december 2009, 00:41
|

Activiteit

Berichten: 24
Lid sinds: 14 nov 2009
|
Hallo Remco,
Mijn probleem is inmiddels opgelost door Daphne en een paar collega's, maar idd werkt de site Mijn Telfort niet.
Het is onmogelijk op enige manier de C450 te vervangen door de M150, niet per Email en niet direkt op de site.
Uit veel postings blijkt dat het een algemeen probleem is met alle ING toestellen die zijn vervangen.
Een aanpassing op de site zou veel gebruikers en ook jullie het leven een stuk eenvoudiger maken.
Bijna alle gebruikers hebben het toestel nu een jaar en voor een nieuwe SIMkaart, moet je unlockcode hebben, buiten de gebruikers via deze site zijn er natuurlijk nog veel meer mensen ongelukkig.
Een structurele reparatie zou moeten kunnen.
gr
Bruno
|
|
|