obey-robots.txt
18 Juli 2018, 09:02
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken

kosten klantenservice nu 1 cent !

Timelord
De kosten van een telefoontje met de Telfort klantenservice is momenteel geen 30 eurocent,
maar 1 eurocent !!!!!.

Ja je leest het goed: 1 eurocent!. Dus als je ze nog ergens over wilt spreken, dan is dit je kans !.

Hoort zegt het voort.

Telfort webcareteam
Dat is al ruim 2 maanden zo hoor.

Hugo
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Timelord
Kun je nagaan hoe weinig ik de klantenservice nodig heb ! Pfft
En dit was voor m'n schoonouders, niet eens voor mezelf.

EdP
Mag ik even de wens uitspreken dat dit permanent zou mogen worden?
Voor klantenservice geld vragen vind ik al een beetje zozo, het tarief van 1cpm is in ieder geval beter te verkroppen als je nagaat dat veel mensen dit noodgedwongen mobiel moeten bellen, wat sowieso al kan oplopen tot een in mijn ogen schandalige ca. 130cpm (ja zelfs 250cpm zie ik bij een enkeling!?!!), afhankelijk van je mobiele provider z'n tarief voor 0900 nummers.

Het verlaagde tarief is dan wel een welkome maatregel.

Telfort zou er vrijwel zeker mee in aanzien stijgen en meer sympathie kweken bij de (potentiële) klantenkring.
Gewijzigd door EdP op 02 december 2009, 00:27
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Franzki
Ik heb afgelopen tijd een aantal andere servicedesks moeten bellen. Het valt me op dat ik een stuk meer ontspannen bel als het bijvoorbeeld tegen lokaal tarief is. Een hoger tarief van 30 cent (of hoger) leidt er toe dat de irritatie al begint als je na allerlei keuzemenu's in de wachtrij belandt.

Ik vind het tijdelijk tarief van 1 cent bij Telfort een sympathiek gebaar... alleen zijn de mobiele bellers hier niet mee geholpen vanwege de kosten van hun mobiele provider. En als je internet niet werkt, en dus ook je VoIP niet, dan wordt het een kostbare zaak.

De meest positieve ervaring had ik bij een usenet-provider... ze hadden mijn account niet goed geactiveerd. Maar ik kreeg omdat de fout bij hun zat automatisch de telefoonkosten als credits op mijn usenet-saldo gestort.

bruno001
Een ander probleem ligt bij een paar budgetproviders. De helpdesk noemt zich met de naam van de provider, is echter een ingehuurde club, bezetting studenten met een script.
Op alle vragen komt een antwoord : wij kunnen uw vraag niet beantwoorden / probleem niet oplossen, bel 0900 xxx

Hiermee pakt die club de munten voor een duur 0900 , maar levert 0,0 service.
Reden voor veel gebruikers om bij een probleem dan toch maar snel te wisselen naar een provider die dat beter onder controle heeft.

Telfort Webcare is gelukkig zeer actief en de concurrentie begint het ook te begrijpen, daarnaast hebben gebruikers ook regelmatig goede ideen uit eigen ervaring.

Nu nog support als internet en voip eruit ligt om via gprs en mobiel tegen een betaalbaar tarief in te loggen en hulp te vragen.

Misschien wordt het internet ooit volwassen.

Bruno

PJWLignon
Ook een helpdesk moet betaald worden.
Dat komt ofwel uit het maandelijkse tarief, waarbij je feitelijk via je abonnement voor de helpdesk betaalt, of uit het minuten tarief wanneer je opbelt.

Ik heb beide al meerdere keren meegemaakt met wisselend succes. Een hoger maandtarief als je toch bijna niet belt is niet wenselijk, een hoog minuten tarief als je regelmatig belt of moet bellen ook niet.
Een helpdesk met redelijk gekwalificeerde medewerkers is duur als een groot gedeelte van de vragen ook beantwoord had kunnen worden met studenten+ cursus van een dag.

Het blijft zoeken. In ieder geval is het webcare team al een hele goede stap vooruit.

jerroen
Ik heb net een familielid moeten doorverwijzen naar de helpdesk (continu problemen met verbinding afgelopen dagen).
Maar op de website kan de 1 cent per minuut niet vinden, daar staat:

Algemeen servicenummer
Tel. : 0900 - 9596. U betaalt voor een gesprek € 0,30 per minuut (met een maximum van € 15,- per gesprek) plus eventueel de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon. Deze kosten kunt u vinden op de website van uw mobiele aanbieder.

Telfort webcareteam
@jerroen,

Het is tijdelijk aangepast. Als u het nummer belt hoort u ook dat het maar 1 cent per minuut is.

Hugo
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

jerroen
Webcare bedankt.
Goede service overigens, ze wilden nooit bellen (maar wel klagen over problemen) ivm die 30 cent per minuut. Dus dit werkt wel drempel verlagend.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'kosten klantenservice nu 1 cent !', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Wijzigen abo en kosten VOIP Algemeen 7 21 februari 2012, 14:42
kosten Telfort Modem Gebruikers ervaringen 10 25 augustus 2011, 13:23
kosten opzegtermijn Klacht over Telfort 2 23 mei 2011, 17:51
Ongelofelijk hoe je genegeerd wordt door de klantenservice Klacht over Telfort 3 26 november 2010, 15:49
De service van de klantenservice Klacht over Telfort 1 25 juli 2010, 15:07
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly09:17:12
| jbasomers 1 dag