obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Telfort Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Telfort internet verbindingsproblemen » Storing
 Onderwerp afdrukken
Telfort internet ligt eruit
wally
6665 ligt er nu alweer uit, heeft vanaf gisteravond tot begin vanmiddag gewerkt.

gebruiker24
had gisteren 2 korte storingen van 20 minuten, en net ongeveer 1 uur. 6291

ben extra naar telfort overgestapt, omdat kpn problemen leverde, hoop dat dit niet te vaak voorkomt Frown
Gewijzigd door gebruiker24 op 01 december 2009, 15:20

thinkcow
5521 lijkt het weer te doen Cool

vissertw
Hier in Wormer, pc 1531 nu voor de vierde dag in zeg twee maanden problemen met internet en vaste telefoon. En dan heb ik het niet over vijf minuten ofzo, ik heb het dan over vele uren aaneen tot soms de gehele dag aan toe.

Ik weet niet of jullie het nieuws een beetje volgen, maar volgens een uitspraak van het europesche hof heeft een passagier van een luchtvaartmaatschappij recht op schadevergoeding bij een vertraging van drie uur of meer.
En wij blijven als gezamelijke klanten van providers doodleuk maar betalen, ook als ze in gebreke blijven.

Persoonlijk zit ik ook helemaal niet te wachten op welke technische uitleg dan ook, het wordt gewoon tijd dat firma's als telfort gewoon leveren waar ze voor betaald worden en als ze in gebreke blijven daar een redelijke vergoeding voor betalen.

Dit wilde ik even kwijt.

Ton.

Smiles
regio 0545 weer up and running

erikd_o
0524 helaas nog steeds gestoord.
Een storing die nu al 19 uur onafgebroken duurt.

Als het even kan zou het wel mooi zijn als het Telfort Webcareteam een update zou kunnen geven.

pazuzu
Vorige week nog VOIP & Internet gestoord geweest
Net zoals al zo vaak.
Tot nog toe al min. 20 het Zyxel 2602H modem moeten resetten en configuratie opnieuw instellen.
Ronduit bagger.
Haal hier een internet(klapper) snelheid
varierend tussen 0 - 7,5MB
Afzender 0348 area Shock

nluc
Ja, ook hier gebied 1613 regelmatig problemen.

Ik kan nog niet eens met zekerheid internet bankieren, voordat de boel weer op tilt slaat.

Ik hoop nu toch echt, en een ieder met mij, dat het nu toch wel tot het verleden gaat behoren al die onderbrekingen.

Sad

pandabeest
7121...hier doet ie het weer...voor zolang het duurt...

Verder sluit ik me aan bij vissertw...en is het niet zo dat je je contract éénzijdig kan opzeggen wegens wanprestatie ?
Of gaat Telfort dan weer schermen dat het een 'best effort' dienst is ? Dan mogen ze ff 150% meer effort erin stoppen.

Van mij kunnen ze voor eind van de week een klacht ontvangen.

Nu 6 maanden bij Telfort en gem. iedere maand 2 dagen geen verbinding. ALS het werkt, werkt het ook als een speer...dat moet ik wel zeggen.

Liberty
Vanmiddag rond 14.00 uur lag internet er weer uit op postcode 6004.
Toen ik thuis kwam rond 17.00 werkte internet weer.
Sinds 29 april 2008 Telfort internet. Tevens voip telefonie via smsdiscount en verder heb ik nog KPN budget en voip nr. van budgetphone voor binnenkomende gesprekken. Dus 2 telefoonnummers voor buitenaf. Valt internet uit ben ik nog bereikbaar via de vast

data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telfort internet ligt eruit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen : 9 24 jan 2017
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing : 5 09 jan 2017
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router : 2 23 dec 2016
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie : 3 14 nov 2016
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen : 2 13 nov 2016
Advertentie
data-full-width-responsive="true">