obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Telfort Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Telfort internet verbindingsproblemen » Storing
 Onderwerp afdrukken
Telfort internet ligt eruit
thinkcow
5521 Ligt er ook uit [Net thuisgekomen Sad ]
Hoop dat het niet te lang duurt.

Liberty
op 6004 sinds 14.00 uur weer internet maar om 16.00 uur lag ie er weer uit,
Inmiddels werkt internet weer.
Sinds 29 april 2008 Telfort internet. Tevens voip telefonie via smsdiscount en verder heb ik nog KPN budget en voip nr. van budgetphone voor binnenkomende gesprekken. Dus 2 telefoonnummers voor buitenaf. Valt internet uit ben ik nog bereikbaar via de vast

thinkcow

thinkcow schreef:
5521 Ligt er ook uit [Net thuisgekomen Sad ]
Hoop dat het niet te lang duurt.

Edit: Alle tests slagen, enkel geen IP-adres/gateway. Misschien Radius Server probleem?!?
Gewijzigd door thinkcow op 30 november 2009, 19:09

josefk
9251: sinds gisteravond geen internet en dus geen voip.

thinkcow
Net gebeld met de helpdesk: Dit levert helaas geen antwoord op. Medewerker blijft heel correct, maar durft NOG te zeggen waar het eventueel aan kan liggen, NOG hoe lang het kan gaan duren. Helaas krijgt de 1stline die info niet en heeft geen mogelijkheid dit na te vragen.

Jammer genoeg een blijk van slechte informatievoorziening binnen het bedrijf zelf Sad En die arme helpdeskmedewerkers kunnen hier niets aan doen.. @Webcareteam Telfort: dit is iets waar duidelijk winst in de klanttevredenheid te behalen is... als mensen te horen krijgen wat het probleem is {of in ieder geval dat bekend is wat het probleem is, nu kreeg ik te horen "wij weten niet wat de verstoring is en kunnen dit nergens navragen" wat geen vertrouwen in de oplostijd geeft} en eventueel een mogelijke oplostijd zul je een stuk tevredener klanten krijgen [En zeker minder mensen die de 1ste lijns helpdeskers inmekaar stuiken Wink].

Blijft het feit dat er dus OF bepaalde VLAN's uitliggen OF radius-server{s} waardoor geen IP-adressen worden uitgegeven.

Dus wachten maar weer...

groeten van een ex-helpdeskmedewerker van Videotex/Planet Internet

EdP
Als je het woordje NOG als NOCH schrijft, dan is het makkelijker te begrijpen.

@ron1077: als je iedere keer dat er ergens een storing optreedt gaat switchen van provider heb je er wel een drukke hobby bij ...
Zelfs bij xs4all adsl1 had ik nog geen storingsvrij bestaan in de 7 voorafgaande jaren.

Hartstikke vervelend als adsl er uit ligt, maar dat kan de beste gebeuren.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

thinkcow

EdP schreef:
Als je het woordje NOG als NOCH schrijft, dan is het makkelijker te begrijpen.

Hartstikke vervelend als adsl er uit ligt, maar dat kan de beste gebeuren.

Thx voor de correctie [Komt ervan als nederlands niet je 1e taal is Wink]
Ik zie tussen nog en noch weinig verschil :p [Maar dat is er inderdaad wel]

Problemen in IT Infrastructuur zijn inderdaad nooit te voorkomen... het helpt natuurlijk als je weet wat het is [Dan kun je zelf verzinnen hoe lang je nodig zou hebben het probleem te verhelpen... dan die tijd *4 rekenen en je hebt de tijd die het binnen een groot bedrijf duurt het op te lossen {En dat is allerminst als kritiek bedoelt... ik weet hoe het daar aan toe gaat Grin}]

erikd_o
Regio 0524 geen internet en bellen vanaf 30-11 ongeveer 21:30.
Nu nog steeds niet opgelost.

Smiles
Regio 0545 Zou 30 november overgaan van Hetnet naar Telfort. begint goed met storing. Nog steeds geen internet. alle lampjes modem groen. Nog meer mensen steeds problemen?

Telfort webcareteam
Er heeft zich op 2 punten in ons netwerk een storing voorgedaan waardoor mensen geen IP adres krijgen.
1 van de twee is sinds gisteren opgelost. Het andere gedeelte van ongeveer 1400 aansluitingen heeft momenteel nog last van een storing. Naar verwachting zullen deze aansluitingen vandaag weer up komen.

Hugo
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telfort internet ligt eruit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen : 9 24 jan 2017
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing : 5 09 jan 2017
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router : 2 23 dec 2016
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie : 3 14 nov 2016
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen : 2 13 nov 2016
Advertentie
data-full-width-responsive="true">