obey-robots.txt
26 Mei 2018, 21:50
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Telfort internet ligt eruit

Liberty
Sinds 21.45 uur geen Telfort internet regio Weert. 29-11-2009.

Iemand anders ook problemen?

Nu online met UMTS van KPN

De laatste tijd ligt internet wel te vaak eruit? Hoe kan dit???????
Gewijzigd door Liberty op 29 november 2009, 21:59
Sinds 29 april 2008 Telfort internet. Tevens voip telefonie via smsdiscount en verder heb ik nog KPN budget en voip nr. van budgetphone voor binnenkomende gesprekken. Dus 2 telefoonnummers voor buitenaf. Valt internet uit ben ik nog bereikbaar via de vaste lijn van KPN.
update: vanwege een verhuizing vanaf 29 mei 2009 geen KPN meer bel met VOIP via SMS discount. Inkomende gesprekken via een voip nr. van Budgetphone.

sludge
Ja hier in deventer ligt het er ook uit !!

gyan
Helaas is Utrecht ook! hopen dat ze dit snel kunnen oplossen.

rle
De verbinding ligt nog steeds eruit sinds gisteravond 21:50 uur.
(Natuurlijk geen melding te zien op de Telfort storingspagina)

Liberty
Heeft Telfort niet mensen in dienst die een 24 uurs dienst draaien?
Maar waarschijnlijk is deze storing niet zo belangrijk.

Hier nog steeds eruit sinds gisterenavond, dan maar even UMTS.
Sinds 29 april 2008 Telfort internet. Tevens voip telefonie via smsdiscount en verder heb ik nog KPN budget en voip nr. van budgetphone voor binnenkomende gesprekken. Dus 2 telefoonnummers voor buitenaf. Valt internet uit ben ik nog bereikbaar via de vaste lijn van KPN.
update: vanwege een verhuizing vanaf 29 mei 2009 geen KPN meer bel met VOIP via SMS discount. Inkomende gesprekken via een voip nr. van Budgetphone.

sludge
Hier op 7415 werkt alles weer Smile

pandabeest
Om 08:00 deed ie het op 7121 nog niet.

wally
6665 sinds gisteravond dezelfde storing, nog steeds niet opgelost helpdesk gaat pas om 9:00 open...

rdkraker
1862 hier ook t zelfde, wel dsl, geen internet.

nluc
Hier in Grootebroek pc 1613 sinds gisteravond 22.00 en misschien eerder, maar weet ik niet zeker daar ik toen pas thuis kwam.

Nu vanochtend vanaf 08.00 u weer wel, daarna om 08.38 u weer niet daarna om 08.49 weer wel, daarna weer niet zo ongeveer om de 5 minuten

Het lijkt wel een jojo.

Overigens is het de laatste tijd erg instabiel en worden de pagina's traag opgebouwd, lijkt bijna mobiel internet met een gprs verbinding.

En overigens nadat het weer niet werkt, en het modem reset, lijkt het weer even te werken, waarna het weer einde verhaal is.
Het moet toch niet zo zijn dat ik het modem steeds moet resetten.

En inderdaad geen vermelding op de storingspagina van Telfort.
Gewijzigd door nluc op 30 november 2009, 09:25

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telfort internet ligt eruit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly 1 dag
Steun ons
Drogisterij.net