obey-robots.txt
24 Juni 2018, 03:10
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Pc-Beveiliging totaal

nluc
Hallo,

IK heb bij mijn internet abonnement een veiligheidspakket afgesloten van Pc-beveiliging totaal, maar nu heb ik op 23 oktober een e-mail gekregen dat er op korte termijn een belangrijke update zou plaatsvinden, maar tot op heden niets van vernomen.

Aangezien ik ook regelmatig een pc veiligheids check doe, aangedragen door Telfort zelf, wordt er nota bene juist hiervoor aandacht gevraagd als zijnde dat ik met een verouderde versie zou werken en deze dien te upgraden.

Ook heb ik hierover een interne e-mail verzonden maar de klantenservice van Telfort, maar ook daar nog geen reactie op gezien.

Misschien heb ik iets gemist, of is er iets niet goed gegaan.

Is er iemand ook van op de hoogte, en ervaring hiermee, dan graag jullie reactie.
MvG Wink

Telfort webcareteam
Dit gaat over de update van PC Beveiliging totaal naar een geheel nieuwe versie. Niet over de virusdefinities.
De update wordt in batches uitgevoerd en komt vanzelf via de auto-update binnen.

Nog even geduld dus.

Hugo
Gewijzigd door Telfort webcareteam op 27 november 2009, 12:30
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

nluc
Hartelijk dank voor U reactie.

Weet ik inmiddels weer wat meer, en wacht dit dan wel af.

MvG Smile

nluc
Nou wil het toevallig net zijn dat ik een bericht terug ontvang van de klantenservice met onderstaand bericht;

Geachte heer ,

Op 25-11-2009 heeft u een vraag gesteld aan de klantenservice van Telfort Internet via het online webformulier. Naar aanleiding van deze vraag kan ik u het volgende informeren.

Ik adviseer u om de huidige installatie te verwijderen met deze verwijdertool : ftp://ftp.f-secure.com/support/tools/uitool/UninstallationTool.exe

Dit is de downloadlink waarmee u pc beveiling totaal opnieuw kan downloaden :

http://downloads.telfort.nl/PC_Beveiliging_totaal/PC_Beveiliging_totaal.exe

Dit zijn 2 activatiesleutels voor 2 pc's : even voor dit bericht weggelaten.

Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.

Met vriendelijke groet,

Telfort klantenservice

Mijn vraag is dus nu, waar doe ik nu goed aan, de inhoud van dit bericht opvolgen of datgene wat U mij aanraad?

Telfort webcareteam
U kunt het mailtje probleemloos opvolgen.
Ik heb net begrepen dat versie op onze server ook de allernieuwste is.

Hugo
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

nluc
Nogmaals dank voor U reactie.

MvG Wink

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Pc-Beveiliging totaal', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Upgrade PC Beveiliging Telfort overige diensten 1 13 februari 2012, 12:14
totaal wanhopig Algemeen 3 03 november 2009, 00:43
Verbinding na anderhalf jaar totaal waardeloos Storing 16 06 augustus 2009, 10:22
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly08:02:09