Ik heb 11 december de brief met de w.w. gekregen van Telfort, internet werkte vrij direct, maar vast bellen zou ingaan per 13 dec.,
11 jan. heeft KPN slim bellen thuis omgezet naar analoog bellen, 20 jan. gebeld naar KPN, abo is opgezegd door Telfort, wordt aan gwerkt om vastbellen te activeren, 30 januari nog steeds geen vastbellen.
wie weet wanneer dit ingaat?????
Eigenlijk schandalig van Telfort dat ze je dwingen om per telefoon problemen te kunnen oplossen, (maar dat levert 0,30 ct per minuut op en er zijn nog 10 wachtenden voor u), want op e-mail krijg je echt geen antwoord. ik heb toch vorige week dinsdag maar weer eens geprobeert om te bellen, en kreeg na lang wachten een medewerker die zei, dat ik 2 dagen voor de KPN medewerker mij van slim naar analoog bellen ze een antwoord hadden gekregen, dat mijn omzetting niet kon.
Maar daarna laat men je gewoon in de wacht staan tot jezelf weer eens actie onderneemt. Verder ben ik wel tevreden over Telfort internet, maar ze zijn er zeer klant onvriendelijk