obey-robots.txt
24 Februari 2018, 15:07
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Telfort Mobiel Probleem

ChatMan
Ik had van aug 08 t/m 14 aug 09 twee mobiele abonnementen bij Telfort. Deze heb ik 3 maanden van tevoren ook schriftelijk opgezegd. Hier heb ik ook twee opzeggings bevestigingen van Telfort voor ontvangen.

Nu werd, zoals het zou moeten, na 14 aug beide mobiele telefoons afgesloten.

Ik besloot ein aug. dat ik toch met telfort verder wilde, en vroeg 2 verlengingen aan, echter voor verlaagde kosten ad. 9 euro per maand (200 belminuten en 25 sms).

Echter werd ik in septemeber 2x gefactureerd voor 33 euro per maand (de kosten voor m'n oude abonnement).

Na 30 minuten met de klantenservice aan de lijn te zijn en voor de 4e maal doorverbonden te worden (met de afdeling waar ik in eerste instantie bij tercht kwam) besloot ik maar om mijn klacht/probleem schriftelijk in te dienen.

Na 2 brieven geschreven te hebben zonder enig antwoord, heb ik nog een fax gestuurd.

Ik heb tot op heden NIETS meer vernomen. De betalingen gaan gewoon door (automatische afschrijving) voor de verkeerde bedragen, maar deze trek ik telkens terug via internetbankieren omdat ze onjuist zijn.

Ik weet niet wat ik nu nog verder kan doen.

enig advies welkom, ik denk dat ik ga overstappen naar een andere provider want dit vind ik toch wel heel onprofessioneel.

Telfort webcareteam
@ChatMan

Allereerst dank ik u, omdat u bij ons bent gebleven. Graag zoek ik voor u wat er mis gaat met betrekking tot de facturering. In een PB kunt u de beide 06-nummers aan mij kenbaar maken en uw naw-gegevens. Na ontvangst van de aanvullende informatie, ga ik voor u aan de slag.

Bij voorbaat mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Daphne
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telfort Mobiel Probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly00:32:39
Steun ons
Voordeelcode: happy2018 I-Telligent Usenet