obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Zyxel web interface herstarten, kan dat?
Richard
@Beiden: Ik kan me voorstellen dat er verschil zit tussen zo'n manual die publiek gereleased wordt en eentje die dingen bevalt die niet voor ieders ogen bedoeld zijn, de "confidential" versie dus. Bijv. de versie voor monteurs.Wink
Zo is er ook een handleiding voor Samsung pvr camera's, en die moet er ook zijn voor monteurs want ook op dat ding bestaat telnet toegang met en wachtwoord wat anders is dan het web interface wachtwoord, dus wie weet...

@EDP: Maar in elk geval bedankt voor de link EDP, ik had zelf nog niet middels Google gekeken, mede omdat het niet zo'n haast had.

@Franzki: Het zou me dus inderdaad niets verbazen, mede gezien jouw relaas, dat IE inderdaad met regelmaat rariteiten bevat en Microsuf er zijn eigen normen in duwt, die niet altijd zo compatible zijn als ze zouden moeten zijn.

Maarja, Microsoft is nu eenmaal ook een strange bedrijf.Grin
Greetings, Richard.

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zyxel web interface herstarten, kan dat?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zyxel P-2812HNU-F1 naar bridge mode? Eigen netwerk achter het Telfort modem : 2 17 apr 2016
Port forwarding zyxel p-2812hnu-f1 Eigen netwerk achter het Telfort modem : 2 13 jun 2013
NAT uitschakelen op zyxel p2812hnu-fx Eigen netwerk achter het Telfort modem : 1 29 mei 2013
Portforwarding Zyxel P-2812HNU-F1 Eigen netwerk achter het Telfort modem : 3 01 mei 2013
WRT320n i.c.m. ZyXel P-2812HNU Eigen netwerk achter het Telfort modem : 2 13 feb 2013