obey-robots.txt
26 April 2017, 02:04
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Inloggen Mijn Telfort

bruno001
Bij inloggen (poging) kom ik in dit scherm

U kunt momenteel geen wachtwoord aanvragen, omdat:

* Uw nummer/account is geblokkeerd. U kunt een wachtwoord aanvragen zodra de blokkade is opgeheven.
* U geen toegang meer heeft tot Mijn Telfort. Als uw abonnement meer dan 6 maanden geleden is beŽindigd kunt u niet meer inloggen en/of registreren.

Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.

Vervolgens kom ik in het scherm nieuw wachtwoord aanvragen, na het doorlopen moet ik inloggen, maar dat gaat niet zonder wachtwoord.

Of de aanvraag via de site ergens aankomt, wordt niet bevestigd, dus nu 20 keer aangevraagd in de afgelopen 3 maanden zonder enig antwoord.

Ik moet aan het einde van het verhaal inloggen met mijn wachtwoord om mijn wachtwoord aan te vragen, hoe?

De Telfort winkel geeft als antwoord dat dit inderdaad een probleem is waarvoor de winkel niets kan doen, echter Telfort is alleen bereikbaar via mijn Telfort als je een wachtwoord hebt of via de winkel, waar verklaart wordt dat het probleem bekend is, maar geen oplossing weet.

Hoe verder? Webcare?

Hoor graag of iemand hier een oplossing heeft.

Bruno
 
Telfort webcareteam
Er is zojuist een reset op het profiel uitgevoerd. Met ongeveer een uur kunt u opnieuw een wachtwoord voor Mijn Telfort aanvragen. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak.

Wij vernemen graag of het is gelukt.
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privťberichten.
 
bruno001
Daphne,

Bedankt, inloggen en nieuw ww is prima gelukt.

Het volgende probleem gevonden, in de administratie van Telfort staat een defect toestel C450, dat is vervangen door een M150, dus ook een ander IMEI nummer, dat niet bij Telfort geregistreerd is.

Gaat dat nu wel goed met de unlock codes, of moet ik de correcte gegevens in een PB sturen?

gr

Bruno
 
bruno001
Iminic,
Mij probleem is inmiddels volledig opgelost, misschien beter om een nieuwe topic te openen voor jouw probleem, dan kan Webcare dat oppakken, anders wordt het mogelijk onoverzichtelijk
gr

BRuno
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Inloggen Mijn Telfort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly03:55:23
| DutchFlash11:11:52
| ri61179116:23:28
| Lutz 1 dag