obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Afleveren mail traag
kdrkdr
Dank!

EdP
4dB is volgens mij veel te laag, ik denk dat dat instabiliteit zal geven.
Vrij vertaald: er zit te weinig verschil tussen dsl signaal en ruis (troep). Dat zou wel eens hertrainen tot gevolg kunnen hebben.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

kdrkdr
Nou, dat is even geleden. Ik had een vrij lange kabel vanaf het ISRA punt. Daarom belde ik Telfort niet. Vorige week de boel opnieuw aangesloten met een heel kort kabeltje. De noise margin downstream: varieerde nog steeds tussen de 0 en de 6 dB. Ik heb vaak gemopperd op Telfort, maar het kan ook goed gaan. Nadat ik het probleem aan de eerste lijn had uitgelegd en ze de standaard vragen hadden gesteld en ik aangaf dat ze in m'n log konden zien dat de verbinding een paar keer per dag wegvalt kreeg ik de tweede lijn aan de telefoon. Gelukkig zagen ze daar ook dat de boel niet goed was. Vervolgens is de call doorgespeeld aan KPN. Na de nodige metingen is het aderpaar omgezet (er komen hier vier draden binnen). Ik heb nu al meer dan 24 uur een goed signaal. De noise margin downstream staat meestal op 11 db. Soms iets lager. Het modem traint in op 8 Mb. Best netjes op 3 kilometer van de centrale. Vooralsnog ben ik blij!

EdP
Mooi zo, misschien ga ik zelf ook 's vragen of ze bij mij een van de andere 4 aderparen willen aansluiten, het wordt hoe langer hoe minder.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Afleveren mail traag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen tv en telefoon en internet heeel traag Storing : 2 29 feb 2016
Nieuwere versies firefox erg traag Snelheid : 8 19 sep 2011
mail compuserve Algemeen : 1 05 okt 2010
traag laden webpagina's en wegvallen verbinding Snelheid : 15 17 sep 2010
Verbinding zeer traag Algemeen : 16 01 jul 2010