obey-robots.txt
20 September 2017, 16:42
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

ook problemen met nummerbehoud Telfort

gebruiker
Beste lotgenoten,
Afgelopen maandag 9 november zou ook mijn nummer worden overgezet. Vanaf einde ochtend geen verbinding meer, dus ik dacht: dat wordt geregeld!
Het duurde wel wat erg lang, volgende ochtend gebeld (niet gratis): "binnen 48 uur opgelost meneer!" Ik heb duidelijk gemaakt dat ik niet 48 uur zonder telefoon kan, dat werd begrepen.

Ook mail gestuurd, alleen automatische bevestiging, geen reaktie (is het nou reaktie "binnen 2 dagen", "3 dagen" of "we proberen binnen 3 dagen"? Daar is Telfort in navolgende schermen steeds onduidelijker over!).

Gisteren nog maar eens gebeld. Men kon mij verzekeren dat het nog gisteravond of anders uiterlijk vanochtend geregeld zou zijn, "heus meneer, het komt goed".

Wat ik nu niet begrijp:
Als Telfort weet dat er een probleem is, dan wacht je toch met afsluiten van het tijdelijke nummer? Je zadelt je klant toch niet met je problemen op door onnadenkend een nummer af te sluiten? Dan zeg je tegen je klant dat het nummerbehoud op een ander moment doorgevoerd zal worden. De klant kan dan zelf beslissen welke stappen hij zet en is in ieder geval bereikbaar!

Het is nu bijna 19:00u, morgen is de hele werkweek zonder mobieltje compleet.
Ook ik zou graag geholpen willen worden door het webcare-team!
 
Telfort webcareteam
@gebruiker,

Graag zoek ik voor u uit wat er aan de hand is. In een reactie kunt u uw gegevens (06-nummer / accountnummer) kenbaar maken.

Ik ga vervolgens het e.e.a. voor u uitzoeken.

@Rikvanbeek,

Ik heb hetzelfde verzoek geplaatst in het aparte topic dat u heeft geopend.

Remco
Telfort webcare
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.
 
gebruiker
Sinds vanmiddag 16:30u heb ik weer verbinding, kan bellen!


Nog een paar probleempjes:
Ik kan nog niet gebeld worden, ik kan sms versturen, maar niet ontvangen. Hierdoor kan ik bijvoorbeeld geen wachtwoord voor Mijn Telfort ontvangen. Mobiel internetten lukt ook nog niet.

Ik heb echter alle vertrouwen in het webcareteam. Zeker het feit dat er een reaktie komt maakt het allemaal een stuk prettiger!


@Rikvanbeek, dat lijkt mooi geregeld! We zullen het zien, ik houd jullie op de hoogte
Gewijzigd door gebruiker op 14 november 2009, 10:57
 
gebruiker
Beste lotgenoten,

ik heb mijn post richting het webcareteam gemaakt, echter nog niets vernomen. Dit zal door het weekend komen.

1. Ik ben nu nog steeds niet bereikbaar, weet echter wel dat een melding van Telfort Klantenservice aan de technische dienst is afgewezen omdat het reparatiewerk op het overzetten vanzelf mijn nummer mee zou nemen. Zou vandaag loop van de dag gebeurd zijn. Niets daarvan is gerealiseerd.
2. In de tussentijd heb ik, gedateerd gistermiddag 14/11 (gisteravond overigens niet in mijn mailbox), een mail antwoord ontvangen van mijn verzoek van 10 november. Hierin staat dat ik geduld moet hebben en dat mijn klacht naar de technische dienst doorgestuurd is. Zie vorig punt!?

Morgen zit ik een complete kalenderweek zonder telefoon. Mijn geduld raakt op. Ik denk erover het contract te ontbinden wegens het niet nakomen daarvan als er morgen nog niks verbeterd is.
 
Telfort webcareteam
@Irma

Graag ontvangen ik uw 06-nummer in een PB. Ik zoek voor u uit wat er aan de hand is.

Daphne
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.
 
gebruiker
Ik heb begrepen dat voor het nummerbehoud door technische problemen nu handmatige stappen worden gezet.

Ik kan sinds vanmiddag ong. 15:00u. weer gebeld worden en sms-jes ontvangen.

Ik kan nog niet: internetten en alle programmaatjes die daarmee samenhangen (zoals mail en google maps). Geeft nog steeds foutmelding op verbinding met gprs-dienst van netwerk.

@Remco: ik heb alle instellingen voor de zekerheid nog maar eens nagelopen nu ik wel weer gebeld kan worden. Ik ga er van uit dat nog niet alle stappen van het nummerbehoud zijn gezet?

Ik lees graag je reactie
 
stijnw
hoi allemaal,

ik heb exact hetzelfde probleem gehad. Vorige week maandag werd mijn tijdelijke telfort nr afgesloten om plaats te maken voor mijn oude vodafone nr. Echter t/m vrijdag ben ik niet meer bereikbaar geweest. En ja, hoe bereik je dan de klantenservice als je niet kunt bellen? Op mail is ook niet geantwoord.

Wat ik ook niet netjes vind is dat Telfort ons geen brief stuurt, mailt, of als ons nummer het weer doet, belt om uitleg te geven en iets te laten horen.

Mijn mobiel internet doet het inmiddels ook al een hele week niet. Kan iemand ons iets vertellen over de rechten die wij nu hebben? Kunnen we ons contract beeindigen of een financiele compensatie vragen? Ik heb vorige week gedwongen pre paid moeten bellen wat mij 25ct p/m kost, kan hier iets van gedeclareerd worden denken jullie? Wat kan ik nog meer als compensatie verwachten voor al het ongemak dat ik bijvoorbeeld niet kon internet bankieren omdat ik geen sms kon ontvangen, of dat ik bij mij sollicitaties niet bereikbaar ben geweest? Maar ook dat ik nu 50 mensen heb moeten smsen dat ik nu weer bereikbaar ben en dat mijn nummer niet is afgesloten.

Ik neem aan dat telfort aan het eind van de maand wel voor een volle maand ons laat betalen voor zowel internet als bellen, zo klant vriendelijk zijn ze ook weer niet zegt mijn ervaring.

Groeten

Stijn
Gewijzigd door stijnw op 17 november 2009, 00:07
 
gebruiker
Het is nu woensdag, en het lijkt wel of er niks meer gebeurt?

Ik kan nog niet: internetten en alle programmaatjes die daarmee samenhangen (zoals mail en google maps). Geeft nog steeds foutmelding op verbinding met gprs-dienst van netwerk.


@Remco @Telfort Webcare Team:
ik heb alle instellingen voor de zekerheid nog maar eens nagelopen nu ik wel weer gebeld kan worden. Ik ga er van uit dat nog niet alle stappen van het nummerbehoud zijn gezet? Ik zie dat waar voorheen netwerk identificatie steeds was "3G NL Telfort" nu staat "NL Telfort".

Graag een update van de stand van zaken, zal andere lotgenoten zeker ook interesseren!
 
Telfort webcareteam
@Gebruiker

Zojuist hebben onze specialisten uw instellingen met betrekking tot Mobiel Internet aangepast. U dient uw toestel uit en aan te zetten. In een reactie vernemen wij graag of uw klacht is verholpen.

Daphne
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.
 
gebruiker
@Daphne en @ rest van Telfort Webcare Team

SUPER geregeld! Het lijkt erop dat alles nu werkt zoals het moet. Enorm bedankt.

Als het om (opbouwende) kritiek gaat: lees mijn eerste post nog eens na, daar zit volgens mij echt wel wat in voor de Telfort organisatie.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ook problemen met nummerbehoud Telfort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Proxy problemen Algemeen 7 14 september 2017, 20:51
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly01:18:08
| Tigetje02:11:15
| Lutz18:40:20
Steun ons