obey-robots.txt
24 Juni 2018, 03:05
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

super simonly E180?!

Snekkies
Mijn vriendin heeft ongeveer 3 maanden geleden een super sim only abbo voor +-E35p.m(grootste abbo wat er is) aangevraagd. Nou is er voor de 1e rekening 180 euro afgeschreven. Uiteraard kan dit niet kloppen.
na 20 x de klantenservice gebeld te hebben kreeg ze elke keer weet hetzelfde antwoord':We kunnen niet in het systeem kijken door een storing". Na een week kreeg ze toch een sms waarin stond. " Er is een fout gemaakt, het bedrag wordt afgetrokken van de volgende rekening. Nou prima zul je denken, Maar nee, de volgende rekening was ongeveer 190 euro!! Dit geld wordt automatisch afgeschreven. Dus mijn vriendin weer bellen en ze konden uiteraard nog steeds niet in het systeem kijken.

Uiteraard wilde ze toen een klacht indienen van 1 het missen van bijna 400 euro en 2 het veel moeten bellen naar de peperdure helpdesk nr. Toen ze vroeg aan de telefonist waar dit kon, verwezen ze allemaal naar de internet site. Na 5 klachtenemails nog steeds geen reactie. Ik ben samen met een vriend een paar dagen geleden naar de telfort shop gegaan om te vragen hoe dit nou kan. antwoord: weten we niet systeem ligt eruit. Nou nu is mijn vraag: hoe kan het gebeuren dat een organisatie bijna 400 euro van iemands rekening kan trekken zonder je kan achterhalen waar dit heen is gegaan? Voor veel van ons stervelingen is 400 euro een groot bedrag en kan moeilijk gemist worden.

Ik ben zelf al jaren klant van Telfort zonder problemen, maar ik vind dit absoluut geen goede reclame. Sad
Het probleem is nog steeds niet opgelost en nu is de vraag: heeft iemand een goed idee om dit op te lossen?

alvast bedankt!

Telfort webcareteam
@Snekkies

In een PB ontvang ik graag het 06-nummer en de bijbehorende naw-gegevens. Ik zoek dan voor u en uw vriendin uit wat er aan de hand is.

Daphne
Gewijzigd door Telfort webcareteam op 12 november 2009, 16:19
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'super simonly E180?!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Super trage internetverbinding ADSL Algemeen 9 04 oktober 2009, 21:14
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly07:56:21