obey-robots.txt
18 Juli 2018, 04:44
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

wacht al 7 maanden op mijn geld!!

edwba
Telfort is naar mij toe erg ontfatsoenlijk bezig en dan druk ik dit nog netjes uit.
20 april 2009 heb ik mijn contract bij Telfort beeindigd (daar Telfort geen mobielinternet op de Nokia N96 konden leveren terwijl ze hier wel op alle manieren mee naar buiten komen)en ben overgestapt naar een andere provider. Bovenstaande proces heeft 3 maanden geduurd, uiteindelijk hebben ze per 20 april 2009 mijn contract beeindigd. Vanaf die tijd, en na ontzettend veel mailcontact (krijg altijd reactie terug dat ik binnen 3 werkdagen een reactie krijg, dit is al niet eens geloofwaardig meer), telefonisch contact (heb al voor tientalle euro’s gebeld) heb ik nog steeds mijn afrekening niet ontvangen. Het gaat op een kleine 38 euro. Ook op een schriftelijke aangetekende ingebrekestelling wordt niet eens gereageerd. Gelukkig belooft elke medewerker waar ik contact mee heb dit op te lossen maar dit gebeurd gewoon niet. Zit nu al 7 maanden op mijn geld te wachten. Meerdere malen mijn bankrekeningnummer met de juiste tenaamstelling doorgegeven.
Tja en ga je er toch vanuit dat je op een gegeven moment minimaal een excuus krijg maar je kan aan de telefoon eerder een grote mond krijgen van de medewerkers. Ik moet schijnbaar geduld hebben en niet zo zeuren. Het is wel mijn geld en ik heb al tientalle euro’s aan kosten gemaakt.
Is pas bijna 7 maanden geleden. Ben benieuwd wanneer en hoe ze dit oplossen. Waarschijnlijk staat ooit dat geld op mijn rekening en hoor ik niks meer van ze. Maar we wachten af. (Bovenstaand is een korte weergave van een lang proces waar nog steeds geen eind aan lijkt te komen)Sad
Gewijzigd door edwba op 06 november 2009, 13:50

Telfort webcareteam
@ edwba

Wij hebben inmiddels telefonisch contact gehad. Per mail houd ik u op de hoogte van de gemaakte afspraken.

Ik grijp deze gelegenheid aan om u te bedanken dat u ons nog één kans geeft om ons te bewijzen.

Daphne
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

the unknown
Smile mooi dat het uiteindelijk toch goed opgelost kan worden..

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wacht al 7 maanden op mijn geld!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
T4 abonnement, minder snelheid voor je geld Algemeen 15 13 mei 2013, 01:56
Geen Telfort WiFi op mijn mobiel WiFi 3 06 november 2012, 20:30
mijn xbox360 NAT:open maken Hardware instellingen 7 22 april 2011, 08:33
Hoe kan ik mijn Samsung SGH-M150 unlocken? Algemeen 11 24 november 2010, 09:02
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly04:59:42
| jbasomers 1 dag