obey-robots.txt
19 Augustus 2018, 05:27
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

complimenten!

blitskikker
Beste mensen,

allereerst mijn complimenten voor dit forum en de mensen die eraan meewerken. Heb diverse onderwerpen gelezen en wat wordt er met zorg met de "problemen" omgegaan en naar oplossingen gezocht. Petje af!

Ik heb voor 2 adressen 20mb internet afgesloten en ik moet zeggen dat het tot zover soepel verloopt. En abonnement afgesloten op 22 oktober en op 2 november het installatiepakket al in huis, de brief met alle gegevens 2 dagen later. Dit abbonement gaat op mijn verzoek 26 nov. in. Nu wachten we op het 2de installatiepakket.

Ik hoop jullie in de toekomst niet nodig te hebben...maar mocht het wel zo zijn dan heb ik zeker het idee dat ik hier op het goede adres ben en ik zal dit forum ook zeker aan vrienden en kennissen aanbevelen.

vr.gr. blitskikker Cool

the unknown
Welkom zou ik zeggen Smile

Ik hoop het ook niet , maar mocht het zo zijn tjah dan moet men het proberen op te lossen he.

Richard
Welkom blitskikker en alvast bedankt voor de complimenten.
De zorg die hier uit gaat voor de gebruikers is hoofdzakelijk ontstaan, doordat dit forum door gebruikers en vrijwilligers is opgezet.
Nadien is de provider er van overtuigt geworden dat het handig en vooral ook verstandig was om ook op forums support te geven. Daar zijn de webcare teams voor.

Dat blijkt een schot in de roos en we hebben er in elk geval hier zeer goede ervaringen mee (anders was het al snel afgelopen geweest).
Hopelijk zul je ons niet voor problemen nodig hebben, maar het is inderdaad handig de site aan te raden aan anderen, want velen weten dit niet.
En een andere ervaring leert dat je hier vaak sneller en beter geholpen wordt dan aan de telefoon.... hetgeen ook nog eens goedkoper is.Wink
Greetings, Richard.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'complimenten!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly07:21:52