obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
het is misschien niet intresant maar vraag me iets af
Telfort webcareteam
Wat hoort u dan als u probeert te bellen?

Hugo
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Natasja
Hoi Hugo,
Helaas hetzelfde probleem Sad
Kreeg de tip een telefoon met draad te nemen nou ja die heb ik in de koop via marktplaats alleen heb hem nog niet Sad
Alleen nu is het zo na een tijdje zeg 1,5 minuut blijft het tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut en dan niet meer storen maar wil je dan een nummer proberen begint alles opnieuw.

Groetjes Natasja

Telfort webcareteam
Dan is het duidelijk een toestel probleem aangezien het modem nieuw is.

De Profoon's willen niet altijd lekker meewerken, is hier nu nogmaals bewezen.
Ik ben benieuwd wat voor ervaring u heeft met het vaste toestel maar weet 99,99% zeker dat deze gewoon werkt.

Hugo

Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Natasja
Wanneer ik hem heb zal ik het zeker doorgeven hoe of wat Grin
Ik hoop natuurlijk dat het dan wel werkt Grin

Natasja
Nou ja diegene reageerd dus niet meer maarja ik ga er 1 in de winkel aanschaffen denk ik maar als me man er tijd voor heeft waar ik vandaag wel van baalde was dat ik netjes door ene Osman gebeld werd om het probleem te willen oplossen was sinds de nieuwe modem niet meer bereikbaar nu dus weer wel das al een pluspunt minpunt vind ik:
Ze kunnen geen tegemoetkoming doen want:
Wij hebben een doe het zelf pakket en daarom ligt het aan ons! zij kunnen daarom ook goedkoop internet en telefoon bieden maaaaaaaaar heb je dus problemen als dit ligt het altijd aan jezelf mits jij kan bewijzen van niet Sad
Ik schrok toch wel erg van deze opmerking.
Maarja dat zal wel aan mij liggen Angry

Groetjes Natasja

data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'het is misschien niet intresant maar vraag me iets af', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing : 5 09 jan 2017
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router : 2 23 dec 2016
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen : 2 13 nov 2016
kan niet meer downloaden met telfort Usenet : 2 12 nov 2016
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... : 5 12 aug 2016