obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
het is misschien niet intresant maar vraag me iets af
Natasja
Maar het is misschien niet iets wat jullie willen lezen.
Maar ik ben bang hoeveel duurder het ook zal worden wij hier misschien toch maar gaan overstappen.
We hebben zoveel klachten gehad en geholepnb worden? ho maar

Telfort webcareteam
Heel vreemd, symptonen zijn gelijk aan een toestel in het verkeerde phone poortje.
Kunt u per PM uw postcode, huisnummer en telefoonnummer sturen waar u op bereikbaar bent?

Hugo
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Natasja
Hoi Hugo,
Ik wou u ook via deze weg nog hartstikke bedanken voor de hulp die u geboden heeft! Smile

Groetjes Natasja

Telfort webcareteam
Even voor de meelezers;
De situatie is niet veranderd na een reset van het modem, bekabeling nalopen, compressie instellen en toon/puls kiezen te testen. Dan blijft er niet veel meer over en is vooral het modem verdacht.
Deze wordt daarom nu vervangen dus weten we na het weekend meer.

Hugo
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Franzki
Meest logische lijkt inderdaad dat het modem kuren vertoont.

Toch vraag ik me af of het ooit met een andere telefoon is getest om uit te sluiten dat er een probleem is met de huidige toestellen.

Natasja
Beste Franzki,
Ik heb juist nieuwe toestellen gekocht toen ik dit hier neerzette.
En dit is natuurlijk niet het enige probleem wat ik ooit met Telfort heb gehad maar ben blij dat Hugo toch zoveel uitprobeerd en toch samen wil kijken hoe we dit kunnen oplossen.
Ook snap ik dat als je een moeilijk technische fout hebt de internetklantenservice moeilijker kan helpen als dat ik voorheen gedacht had.
Van me oude telefoon dacht ik hmm misschien is hij stuk dus toen nieuwe gekocht maar gaf het zelfde aan.

Nu ben ik echt hartstikke blij dat Hugo samen met me wil kijken waar het aan ligt {fout kan ook bij mij zitten op welke manier dan ook maar ben totaal niet technisch qua snoeren etc}

Groetjes Natasja

Natasja
mmmmmmmmmmmmm nu heb ik een nieuwe modem en ben ik zelfs niet bereikbaar me zoontje heeft me mobiel gesloopt en wat wil je nog meer? SadSadSadSadSad

feminem
Dat is goed balen dan Sad

Franzki

nu heb ik een nieuwe modem en ben ik zelfs niet bereikbaar

Je hebt toch wel de gegevens van de telefonie goed ingevuld in het modem?

Natasja
jazeker :O
dat heeft me man gedaan die heeft daar verstand van ik niet naja ik merk nu wel aan de telefoon dat we weer bereikbaar zijn maar bellen? ho maar.
naja probleem zal vast wel een keer opgelost zijn denk ik Grin maarja nu nog ff kijken hoe erg me zoontje de mobiel gesloopt heeft.
Gewijzigd door Natasja op 11 november 2009, 14:20

data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'het is misschien niet intresant maar vraag me iets af', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing : 5 09 jan 2017
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router : 2 23 dec 2016
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen : 2 13 nov 2016
kan niet meer downloaden met telfort Usenet : 2 12 nov 2016
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... : 5 12 aug 2016