obey-robots.txt
25 Mei 2018, 22:43
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken

Resetten Modem

jnvries
Beste,

na 5 maanden niet in Nederland geweest te zijn, kwam ik gister dus terug bij me ouders die inmiddels hadden besloten om telfort internet te nemen. Helaas werkte het WLAN niet, dus ben ik gaan inloggen op de router, helaas weet mijn vader niet wat het wachtwoord daarvan was dus heeft mijn vader meteen naar de helpdesk gebeld(het standaard ww werkte niet). Die zei dat ik de router zonder problemen kon resetten. Zelf ben ik alleen een beejte bang dat alle instellinge hierdoor reset worden, mijn vader had het vooral over speciale?? telefonie instellingen ?

Normaal ben ik de persoon die alles insteld betreft internet, maar ditmaal is het allemaal gedaan door een ander persoon.

Mijn vraag is dus of ik de router zonder problemen kan resetten(zodat ik kan inloggen), of dat ik dan alles opnieuw moet instellen.

Timelord
Ik denk dat je het modem bedoeld ?

jnvries
Yep et modem.

Sir Tycoon
Hoi jvvries
Als je het modem gaat resetten ( uitzetten en paperclip of iets dergelijks in dat kleine gaatje aan de achterkant steken, aanzetten en 30 sec. vasthouden) dan is het modem totaal terug naar de fabrieksinstellingen. Ook je VOIP (telefonie) is er dan uit.
Dat is echter zeer eenvoudig weer te herstellen door, na het inloggen
standaard met 1234 (hierna nieuw ww. geven) te kiezen voor de optie wizard setup en dan voice over internet setup.
Hierna wat zaken invullen die ook in de bevestigingsbrief stonden van Telfort. Zoals je telefoonnummer en het Password. (staat in de brief!)

Hierna gaat het Phone1 lampje weer branden op het modem.

SuccesGrin
Groeten van Sir Tycoon 2803WS

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Resetten Modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Welk modem moet ik aanschaffen ? Telfort met eigen modem/router 3 07 maart 2016, 19:57
Modem P-2601HN en een Synolgy NAS Eigen netwerk achter het Telfort modem 7 11 oktober 2014, 12:27
Ongevraagd een nieuw modem Algemeen 4 09 april 2014, 22:17
Eigen router achter modem: óf wifi óf televisie Eigen netwerk achter het Telfort modem 11 10 februari 2014, 12:22
Terugsturen Modem Algemeen 3 13 januari 2014, 16:29
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly04:28:26
Steun ons
Praxis