obey-robots.txt
27 Mei 2018, 07:10
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Wireless Linksys WRT54GS V7 router

FraTab2009
Onlangs ben ik van Ziggo overgegaan naar Telfort en dacht dmv. heel makkelijk de bekabeling makkelijk over te zetten tussen de router en de modem, maar schijn bedriegt. Ik kan nu helaas niet draadloos internetten en weet niet meer hoe ik stap voor stap de wijzigingen moet veranderen in de router. Ik kon dmv. http://192.168.1.1/basic.htm en admin (2 x) in de router komen maar verder heb ik geen enkel idee meer hoe dit moet. Heb verder helaas geen beschrijving meer.
Wellicht zijn er mensen die mij kunnen helpen om alsnog de instellingen te wijzigen en wat ik precies moet doen.
Wel graag stap voor stap, ben geen professional.

EdP
Komt dat even goed uit Smile
Die stap-voor-stap uitleg is er al: Howto: Router aansluiten op het Telfort modem

Begin met de router en modem van elkaar te ontkoppelen en alles opnieuw opstarten, dan het stappenplan uitvoeren.

P.S. hier kun je wel wat handleidingen vinden van je Linksys router: WRT54GS downloads (v7 ontbreekt, maar v6 zal denk ik niet vreselijk afwijken)
Gewijzigd door EdP op 17 oktober 2009, 10:52
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wireless Linksys WRT54GS V7 router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
WiFi verbinding Samsung Tv Sitecom router WiFi 13 19 juni 2017, 20:20
Eigen router achter Experiabox v8 Eigen netwerk achter het Telfort modem 4 03 maart 2016, 18:48
Inlog pagina router p-2812HNU-f1 WiFi 2 02 januari 2015, 18:52
Eigen router achter modem: óf wifi óf televisie Eigen netwerk achter het Telfort modem 11 10 februari 2014, 12:22
eigen router ipv die van telfort? Eigen netwerk achter het Telfort modem 3 03 mei 2013, 00:24
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly 1 dag
Steun ons
AliExpress